Przed nami czwarte spotkanie Food Working. Temat: Mięso przyszłości

Udostępnij artykuł

[POD NASZYM PATRONATEM] Przed nami kolejne, a jednocześnie ostatnie przed wakacjami spotkanie branżowe z cyklu Food Working, organizowane przez twórców projektu Food and Design. 25 maja w Studiu Od kuchni na warszawskiej Pradze eksperci zmierzą się z tematem mięsa przyszłości. Czy Polacy będą wierni tradycji, roślinnym zamiennikom lub przekonają się do mięsa komórkowego?

Zbliża się kolejne spotkanie Food Working, organizowane pod skrzydłami agencji kreatywnej Od kuchni. Podczas wydarzenia wybrani eksperci związani z branżą food będą dyskutować na bardzo gorący w ostatnim czasie temat – przyszłości mięsa. Twórcy projektu Food and Design, w ramach którego odbywają się cykliczne spotkania Food Working, postanowili wziąć pod lupę status rynku mięsa tradycyjnego, roślinnego, a także potencjał, jaki drzemie w mięsie komórkowym, określanym przez wielu mięsem przyszłości. Panel dyskusyjny poprzedzą prelekcje wybranych ekspertów. 

Wśród panelistów IV spotkania Food Working znaleźli się m.in.:

  • Wiesław Macherzyński, COO –  LabFarm,
  • Agnieszka Szymecka-Wesołowska, wspólnik i współzałożyciel – Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego,
  • Marcin Tischner, Corporate Engagement & Sustainability Specialist – ProVeg Polska

Spotkanie odbędzie się w czwartek, 25 maja 2023 r., w siedzibie agencji Od kuchni na warszawskiej Pradze. Wydarzenie potrwa od 18:00 do 22:00. Będzie to ostatni Food Working przed przerwą wakacyjną.

Organizatorzy zachęcają do udziału w wydarzeniu zarówno osoby zawodowo związane z branżą food, jak i pasjonatów chcący zgłębić wiedzę na temat przyszłości jedzenia, rynku FMCG czy HoReCa. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja na stronie foodanddesign.pl/food-working. Liczba miejsc jest ograniczona.

Projekt Food and Design – pierwsza w Polsce platforma dedykowana tematyce food i food design – zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów pasjonujących się tematyką jedzenia. Misją projektu jest zrzeszanie specjalistów z branży food, design, marketing, innowacje i trendy, by rzetelnie edukować poprzez docieranie z wiedzą do osób zainteresowanych tematyką food oraz food design. Projekt składa się z pięciu elementów: platformy eksperckiej, e-booków tematycznych, szkoleń, podcastów oraz spotkań branżowych „Food working”. Projekt zrzesza kolektyw ekspercki z obszaru: marketingu, przemysłu spożywczego, fotografii kulinarnej, wzornictwa przemysłowego, grafiki, projektowania, budowania marek, e-commerce, nowych technologii, produkcji contentu oraz food stylingu.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 23.05.2023
Aktualizacja: 23.05.2023