Przetarg na hotel i gastronomię przy MOP przy S19

Udostępnij artykuł

Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad do 31 sierpnia br. można składać oferty w przetargu na dzierżawę nieruchomości zlokalizowanych w ciągu drogi ekspresowej S19. Postępowanie obejmuje dwie lokalizacje: MOP Jeżowe kat. II i MOP Podgórze kat. III. Inwestycja zakłada budowę m.in. hotelu oraz restauracji/bistro.

MOP s19

Aktualnie kierowcy podróżujący drogą ekspresową S19 pomiędzy Rzeszowem a granicą z województwem lubelskim, mogą korzystać z czterech par Miejsc Obsługi Podróżnych. Jadąc z Rzeszowa w kierunku Lublina są to: MOP Stobierna i Nienadówka, MOP Kamień,  MOP Jeżowe i Podgórze oraz MOP Bukowa. Wszystkie MOP-y są kat. I a więc wyposażone w toalety oraz miejsca parkingowe i miejsca do wypoczynku.

W bieżącym postępowaniu umowa dzierżawy zawierana będzie na okres 20 lat na warunkach opisanych w umowie. Link do postępowania przetargowego – kliknij tutaj.

ŚWIAT HOTELI – MAJ-CZERWIEC 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli czerwiec 2022

Przetarg GDDKiA

Nieruchomości zlokalizowane są w ciągu drogi ekspresowej S19 na odcinku Nisko Południe – Jeżowe.  Obowiązkiem dzierżawcy będzie zagospodarowanie terenu dzierżawionej nieruchomości do wymogów przewidzianych dla MOP i jego utrzymanie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dzierżawa będzie obejmować obiekty z przeznaczeniem pod wybudowanie, wyposażenie oraz prowadzenie MOP:

  • MOP Jeżowe kategorii II o funkcji wypoczynkowo-usługowej, wyposażony m.in. w stację paliw, restaurację/bistro,
  • MOP Podgórze kategorii III o funkcji wypoczynkowo-usługowej, wyposażony m.in. w stację paliw, restaurację/bistro i w fakultatywny obiekt noclegowy w formie hotelu.

Paliwa alternatywne

Umowa dzierżawy zakłada budowę stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Planowane są:

  • Stacje ładowania pojazdów osobowych o napędzie elektrycznym. W pierwszym etapie, do 31 grudnia 2025 r., o łącznej mocy min. 300 kW, w tym min. 1 punkt o mocy min. 150 kW. W drugim etapie, do 31 grudnia 2030 r., o łącznej mocy min. 600 kW, w tym 2 punkty o mocy min. 150 kW.
  • Stacje ładowania pojazdów ciężarowych o napędzie elektrycznym. W pierwszym etapie, do 31 grudnia 2025 r. o łącznej mocy min. 1400 kW, w tym min. 1 punkt co najmniej 350 kW. W drugim etapie, do 31 grudnia 2030 r., o łącznej mocy min. 3500 kW, w tym min. 2 punkty co najmniej 350 kW.

Możliwe będzie także wybudowanie infrastruktury do tankowania pojazdów osobowych i ciężarowych napędzanych wodorem, a także min. 1 punktu tankowania paliw alternatywnych LNG CNG (do wyboru).

Źródło: GDDKiA

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 14.07.2022
Aktualizacja: 14.07.2022