Radaway ponownie na Targach Cersaie 2018

Udostępnij artykuł
Od 24 do 28 września firma Radaway będzie obecna na jednej z najważniejszych imprez na mapie światowego designu i wzornictwa. Podczas 36 edycji Międzynarodowych Targów Ceramiki i Wyposażenia Łazienek Cersaie we włoskiej Bolonii zaprezentuje szereg nowości oraz rozwiązań oferowanych w zakresie personalizacji kabin prysznicowych.

Międzynarodowe Targi Cersaie to prestiżowe wydarzenie z branży ceramiki łazienkowej, dedykowane architektom, projektantom wnętrz i miłośnikom designu. To również doskonała okazja, by poznać oferty wiodących producentów z całego świata, które tworzą trendy w aranżacji łazienek. Wiele inspiracji znaleźć będzie można na stoisku Radaway. Firma przedstawi najpopularniejsze produkty m.in. nowoczesne kabiny prysznicowe z czarnymi profilami. Nie zabraknie również kabin ozdobionych rozmaitymi wzorami wykonanymi metodą laserowego grawerowania.

RYNEK HOTELARSKI W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Podczas targów przedstawimy rozwiązania szyte na miarę każdej łazienki. Również takie, które dostępne są wyłącznie w naszej ofercie np. usługa laserowego grawerowania. Obecność na imprezie, która wyznacza światowe trendy w naszej branży to dla nas obowiązkowy punkt w roku i niezwykła satysfakcja z promocji naszych produktów w środowisku międzynarodowym – przekonuje Hanna Błaszak, ekspert firmy Radaway.

Na stoisku będzie można zapoznać się z programem „Na miarę” umożliwiającym dopasowanie kabin prysznicowych czy drzwi wnękowych do każdej, nawet najbardziej nietypowej sytuacji aranżacyjnej.

Eksperci firmy będą czekać na zwiedzających w hali 30, na stoisku nr D58-E59.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 12.09.2018
Aktualizacja: 12.09.2018