Spośród pięciu miast: Poznania, Krakowa, Warszawy, Chorzowa i Torunia, konsumenci wybiorą dwa, w których powstaną Plaże Radości Redd’s: z plażowymi atrakcjami, m.in. beach barami, imprezami tematycznymi oraz występami DJ-ów. Pierwsza plaża zostanie zbudowana w lipcu, druga w sierpniu.
Kampania „Plaża Radości Redd’s”, rozpocznie się 1 czerwca i potrwa do 21 sierpnia. Celem akcji jest wzmacnianie wizerunku Redd’s, budowa skojarzeń marki z radością i optymizmem oraz zachęcanie do spotkań w gronie przyjaciół. – Redd’s, jako kobieca marka, zawsze stara się angażować konsumentki. Młode kobiety lubią spędzać czas z przyjaciółmi na plaży, dlatego w tegorocznej kampanii promocyjnej postanowiliśmy sprowadzić plażę do ich miast – mówi Maciej Partyka, specjalista ds. PR Kompanii Piwowarskiej.
Wsparciem dla nowej kampanii „Plaża Radości Redd’s”, będzie strona www.plazaradosci.pl, 10- sekundowy spot telewizyjny oraz ogólnopolska kampania internetowa, która rozpocznie się niebawem. Działania wspierające prowadzone będą także za pomocą materiałów POS umieszczonych
w sklepach na terenie całego kraju.
Jak dowiedział się portal Horecanet.pl, Redd’s nie posiada "na stałe" dedykowanych ogródków gastronomicznych. Nie planuje również takich inwestycji poza wspomnianymi w dwóch plażach.
Marka Redd’s jest stabilnym liderem w segmencie piw smakowych w Polsce. Wchodzi w skład portfolio Kompanii Piwowarskiej, która ma też takie marki jak: Tyskie, Lech, Żubr, Wojak, Dębowe Mocne, Peroni, Gingers, Miller.