[TYLKO U NAS] Szczecińska restauracja BelleVue została uznana za drugą najlepszą restaurację w ostatniej edycji Plebiscytu Gości Restaurant Week. O tym, dlaczego warto wziąć udział w festiwalu oraz jak budować markę restauracji hotelowej opowiadają Jakub Makarewicz, kierownik gastronomii hotelu Grand Focus w Szczecinie, Łukasz Polasiński, szef kuchni a także Łukasz Cieślak, dyrektor hotelu.
Dlaczego zdecydowali się Państwo na dołączenie do RestaurantWeek? Jaką najważniejszą korzyść uzyskali Państwo z udziału w tym festiwalu?
Jakub Makarewicz: Uczestnictwo w RestaurantWeek była dla nas doskonałą okazją do zaprezentowania naszych kulinarnych możliwości szerszemu gronu gości. Osoby, które dotąd nie miały sposobności odwiedzić BelleVue, mogły skosztować dań z naszego menu, specjalnie przygotowanego na tę okazję, a jednocześnie łączącego w sobie to, co dla nas najważniejsze – niebanalne zestawienia smaków, świeże składniki i najwyższą jakość.
BelleVue znajduje się w hotelu Grand Focus. Czy na co dzień promują Państwo restaurację jako odrębną markę czy zawsze w połączeniu z marką hotelową?
Jakub Makarewicz: Zależy nam na budowaniu marki BelleVue jako obiektu mającego swój własny, niepowtarzalny klimat. Prowadzimy restaurację w taki sposób, aby nie była tylko miejscem, w którym goście hotelowi mogą coś zjeść, ale przede wszystkim, by chcieli tutaj wracać nie tylko wtedy, gdy nocują w hotelu. Dzięki takiemu podejściu realizowanemu przy pomocy mediów społecznościowych, BelleVue zyskuje swoją własną, niepowtarzalną tożsamość.
Jaki gość odwiedza Państwa restaurację na co dzień – czy są to głównie goście hotelowi? Czy RestaurantWeek sprawił, że pojawił się nowy typ gościa w Państwa lokalu?
Jakub Makarewicz: Wspomniana wcześniej strategia komunikacji skierowana nie tylko do gości Grand Focus Hotel, ale także gości spoza hotelu, przynosi świetne rezultaty, co zauważamy w…Cały tekst publikujemy w najnowszym wydaniu Nowości Gastronomicznych listopad-grudzień 2024. Kliknij, aby zapoznać się z pełną treścią.
Rozmawiała: Agata Godlewska
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.