Ruszyła letnia oferta Starbucks

Udostępnij artykuł

Lato nadchodzi coraz szybciej z kaskadą orzeźwiających smaków, kolorów i zabawy z nowościami od Starbucks. W kawiarniach można już spróbować smakowych innowacji, takich jak Iced White Choc Pistachio Oat Shaken Espresso, w którym kawa spotkała się z nutą białej czekolady i pistacji. Do menu powróciła również kultowa Starbucks Refresha®, która ugasi pragnienie świeżością owoców.

W letniej ofercie Starbucks miłośnicy napojów mrożonych zdecydowanie znajdą coś dla siebie. Marka zaprasza swoich gości do odkrywania nowych, mroźnych smaków oraz przypomina sprawdzone już sposoby na wysokie temperatury.

Luksusowa nowość

Lato puka do drzwi i pojawia się ochota na pyszny, zimny napój, który jednocześnie pobudzi do działania. Starbucks przygotował na tę okazję nowość – Iced White Choc Pistachio Oat Shaken Espresso! Sercem tego napoju jest Starbucks Blonde® Espresso. Delikatnie palone ziarna zapewniają subtelną słodycz kawy, która idealnie komponuje się z syropem o smaku białej czekolady i pistacji oraz łagodnym, kremowym napojem owsianym.  

Egzotyczny powrót lata

Specjalnie na gorące dni Starbucks powiększa ofertę orzeźwiających napojów Refresha®. To idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy lubią egzotyczne połączenia smaków i kolorów. W kawiarniach dostępne są :

  • Mango Dragonfruit Starbucks Refresha® – łączy w sobie słodycz mango i egzotyczny smak smoczego owocu. Dekorowany świeżymi kawałkami owoców stanowi orzeźwienie pełne estetycznych doznań.
  • Dragon Coconut Starbucks Refresha® – kremowe połączenie smaku smoczego owocu i napoju kokosowego to egzotyczna mieszanka, która przeniesie prosto na wakacyjną plażę.
  • Very Berry Hibiscus Starbucks Refresha® – napój na orzeźwiającej owocowej bazie połączonej z czarnymi porzeczkami, podawany z lodem.
  • Cool Lime Starbucks Refresha® – wyjątkowo orzeźwiająca kompozycja na bazie cytrusowych smaków, wstrząśnięta z plastrem limonki.

Oferta na lato od Starbucks jest kropką nad “i” dla dni pełnych ciepłych promieni słońca i radosnego czasu spędzonego na świeżym powietrzu. To więcej niż tylko napoje – to uczucie wakacyjnego uniesienia w każdym łyku.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE marzec-kwiecień 2024
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Kawa Starbucks nie tylko w kawiarni

Jak co sezon Starbucks przygotował również specjalną kolekcję kubków i butelek wielokrotnego użytku, charakteryzującą się jaskrawymi, letnimi kolorami i wakacyjnymi motywami. Na wszystkich fanów marki, którzy zamówią dowolny napój do swojego kubka czeka teraz jeszcze większa zniżka „Z własnym kubkiem” w wysokości 2 zł. To świetna inicjatywa, która pozwala gościom zaoszczędzić i jednocześnie przyczyniać się do zmniejszania ilości odpadów jednorazowych. Dzięki temu możemy cieszyć się każdą chwilą, delektując się nie tylko napojem, ale także piękną pogodą.

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie sbx-summer.jpg

Źródło: Starbucks Polska

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 12.06.2024
Aktualizacja: 12.06.2024