Salad Story w Galerii Kazimierz

Udostępnij artykuł

– Galeria Kazimierz cieszy się renomą wśród mieszkańców Krakowa i turystów, będąc od 5 lat jednym z kluczowych i najbardziej prestiżowych punktów na handlowej mapie miasta. Częściowe odnowienie składu najemców z pewnością wpłynie na dodatkowe podniesienie atrakcyjności tego miejsca oraz jakości jego oferty handlowej – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Centrami Handlowymi GTC SA.

Salad Story to sieć barów szybkiej obsługi serwująca sałatki, kanapki, makarony, zupy, ciasta i owocowe koktajle. Aktualnie w sieci działa dziewięć lokali. Plany spółki na 2010 rok to otwarcie około ośmiu barów: czterech własnych i czterech działających na zasadzie franczyzy.

Opłata wstępna dla zainteresowanych otwarciem lokalu pod logo Salad Strory wynosi wynosi 30 tys. zł. Jest to koszt licencji, która obejmuje receptury, know-how, pomoc w aranżacji, zakupie sprzętu, doradztwo na każdym etapie uruchamiania i prowadzenia lokalu, szkolenia zarówno w punktach własnych sieci, jak i w punkcie franczyzobiorcy, a także wsparcie marketingowe. Jeśli chodzi o wartość inwestycji w sam punkt, to jest on uzależniony od konkretnego lokalu. Jeśli jest to lokal, w którym już wcześniej działał punkt gastronomiczny, to wydatki mogą zmieścić się w kwocie 150 tys. zł. Jeśli lokal mieści się w galerii handlowej, to inwestycja może wynieść około 300 tys. zł

Za wynajem powierzchni handlowej w Galerii Kazimierz odpowiada międzynarodowa firma Jones Lang LaSalle. Właścicielami Galeria Kazimierz są GTC SA oraz firma Quinlan, mające po 50 proc. udziałów.

 

Opublikowano: 17.06.2010
Aktualizacja: 17.06.2010