Samsung: kampania kierowana do horeca

Udostępnij artykuł

W ramach kampanii Samsung Electronics Polska promuje ofertę zapewniających telewizorów LED obejmującą atrakcyjną cenę pakietu (telewizor + uchwyt) oraz czteroletnią gwarancję. Grupą docelową kampanii jest kadra menedżerska, zarządzająca i administracyjna hoteli, restauracji i pubów.

Agencja Biuro Podróży Reklamy jest odpowiedzialna za całość działań dotyczących kampanii m.in. strategię, kreację, realizację oraz zakup przestrzeni reklamowej. Kampania, która potrwa do końca czerwca obejmie m.in. reklamę bannerową w pięciu serwisach dedykowanych branży horeca, działania z zakresu direct marketingu (mailingi) oraz linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, systemach: AdKontekst, OnetBoksy, Facebook, SmartContext na wybrane słowa kluczowe.

Agencja zrealizowała już dla Samsung Electronics Polska kilka niestandardowych kampanii reklamowych; m.in. Samsung Game na potrzeby debiutu rynkowego netbooka N210 oraz wykorzystującą narzędzie Augmented Reality kampanię reklamową związaną z ofertą telewizorów Samsung 3D LED TV.

Biuro Podróży Reklamy (www.biuropodrozyreklamy.eu) to agencja innowacyjnego marketingu internetowego. Istnieje od 2003 r., w gronie jej klientów znaleźli się m.in. PKO Bank Polski, Samsung, Media Markt, DHL, mBank, Agros Nova, Warner Bros, Statoil, Invest Bank, OBI.

 

Opublikowano: 14.06.2010
Aktualizacja: 14.06.2010