Samsung: kampania kierowana do horeca

Udostępnij artykuł

W ramach kampanii Samsung Electronics Polska promuje ofertę zapewniających telewizorów LED obejmującą atrakcyjną cenę pakietu (telewizor + uchwyt) oraz czteroletnią gwarancję. Grupą docelową kampanii jest kadra menedżerska, zarządzająca i administracyjna hoteli, restauracji i pubów.

Agencja Biuro Podróży Reklamy jest odpowiedzialna za całość działań dotyczących kampanii m.in. strategię, kreację, realizację oraz zakup przestrzeni reklamowej. Kampania, która potrwa do końca czerwca obejmie m.in. reklamę bannerową w pięciu serwisach dedykowanych branży horeca, działania z zakresu direct marketingu (mailingi) oraz linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, systemach: AdKontekst, OnetBoksy, Facebook, SmartContext na wybrane słowa kluczowe.

Agencja zrealizowała już dla Samsung Electronics Polska kilka niestandardowych kampanii reklamowych; m.in. Samsung Game na potrzeby debiutu rynkowego netbooka N210 oraz wykorzystującą narzędzie Augmented Reality kampanię reklamową związaną z ofertą telewizorów Samsung 3D LED TV.

Biuro Podróży Reklamy (www.biuropodrozyreklamy.eu) to agencja innowacyjnego marketingu internetowego. Istnieje od 2003 r., w gronie jej klientów znaleźli się m.in. PKO Bank Polski, Samsung, Media Markt, DHL, mBank, Agros Nova, Warner Bros, Statoil, Invest Bank, OBI.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 14.06.2010
Aktualizacja: 14.06.2010