Po pomoc mogą się zgłaszać poszkodowani przez powódź klienci, którzy zaopatrują się w towar w halach Selgros we Wrocławiu, Bytomiu, Katowicach, Krakowie, Warszawie-Białołęce i Warszawie-Połczyńska.
– Właściciele sklepów i punktów gastronomicznych dotkniętych klęską żywiołową powinni się zgłaszać do dyrektorów poszczególnych hal. Dyrektorzy hal najlepiej znają swoich klientów, wiedzą, w jakiej są sytuacji i oni będą decydować o wysokości rabatów. Handlowcy i restauratorzy, otrzymają 10 procent rabatu na cały asortyment artykułów spożywczych poza alkoholem i papierosami – czytamy w komunikacie.
Poza tym Selgros przyznał poszkodowanym 25 procent rabatu na artykuły pomocne w sprzątaniu skutków powodzi w tym: pochłaniacze wilgoci, odkurzacze, worki do odkurzaczy, urządzenia do czyszczenia parą i odkurzacze piorące oraz drobne artykuły do sprzątania takie jak miotły, mopy czy wiadra.
Selgros jest obecny w Polsce od 13 lat. – Decyzja o udzieleniu wsparcia naszym klientom dotkniętym powodzią była dla nas oczywista – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Selgros. –
Właściciele sklepów i punktów gastronomicznych są naszymi głównymi odbiorcami. W tym trudnym czasie chcemy ułatwić im prowadzenie biznesu – dodaje Furmanowicz.
Selgros Cash & Carry jest częścią holdingu transGourmet, zajmującego się sprzedażą hurtową produktów żywnościowych.