Selgros sponsorem konkursu kulinarnego

Udostępnij artykuł

Głównym tematem wydarzenia była dziczyzna, smaki regionów oraz naturalnych produktów obrandowanych marką „Dobre z lasu”. Wszystkie atrakcje przewidziane w ramach Jarmarku miały miejsce od 12 do 15 lipca.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO RESTAURATORÓW

link do aktualnego numeru
CZERWIEC 2018

Selgros Cash&Carry odpowiadał nie tylko za dostarczenie produktów potrzebnych do gotowania w trakcie konkursu, ale wystąpił również jako partner strategiczny Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierników (OSSKiC), obejmującego patronat nad wydarzeniem. W dziewięcioosobowym jury zasiadał m.in. Krystian Zalejski, menadżer Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

– Jako Selgros Cash&Carry i Transgourmet zaopatrujemy klientów z branży gastronomicznej w najwyższej jakości produkty, staramy się być zawsze blisko wydarzeń branżowych i  regularnie bierzemy udział w konkursach kulinarnych. Cieszymy się, że możemy wspierać kucharzy i Stowarzyszenie oraz dzielić się ekspercką wiedzą w trakcie tegorocznego konkursu „Galicyjskie Smaki – wczoraj, dziś i jutro” w Narolu – komentuje Krystian Zalejski, menadżer Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

Zadaniem drużyn biorących udział w konkursie było przygotowanie dania głównego i deseru. Produkty obowiązkowe w obydwu konkurencjach – polędwica z sarny, polskie grzyby kurki, polska borówka leśna czy miód wielokwiatowy – miały podkreślać walory naturalnych zasobów leśnych. Największą ilość punktów w ramach konkursu i nominację do finału Kulinarnego Pucharu Polski 2018 zdobyła drużyna z Hotelu Blue Diamond Trzebowisko, w składzie Grzegorz Adamarek i Dariusz Osika. Finał Kulinarnego Pucharu Polski odbędzie się 2–3 października na targach POLAGRA na MTP w Poznaniu.

– Smaki Roztocza to wydarzenie z ogromną tradycją i kulturą. Przyjeżdżają do nas przedstawiciele różnych firm i przedsiębiorstw. W tym roku głównym tematem kulinarnym jest dziczyzna, smaki regionów oraz smaki, które wkomponowują się w dobrodziejstwa polskich lasów, nazwane „Dobre z lasu”. Na mieszkańców Narola czekały atrakcje aż przez cztery dni – komentuje Marlena Wiciejowska, dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Narolu.

W ramach Jarmarku odbyły się także: III edycja Konkursu dla Kół Gospodyń Wiejskich „Spod Galicyjskiej Strzechy”, Konkurs dla Kół Łowieckich „Smaki Roztocza” oraz Konkurs dla Przetwórców Dóbr Leśnych, pt. „Polskie Smaki Kniei”. Nie zabrakło również kiermaszu rękodzielników, warsztatów ginących zawodów oraz stoisk, na których można było zaopatrzyć się w tradycyjne produkty.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 18.07.2018
Aktualizacja: 18.07.2018