Selgros sponsorem plebiscytu Mistrzowie Smaku

Udostępnij artykuł
Selgros Cash&Carry wystąpił w roli partnera i sponsora plebiscytu Mistrzowie Smaku, odbywającego się w tym roku po raz pierwszy w województwie śląskim. Celem wydarzenia jest promowanie najlepszych osób i miejsc związanych z branżą gastronomiczną w regionie, a w głosowaniu biorą udział wyłącznie klienci i goście restauracji. Uroczysta gala z wręczeniem nagród miała miejsce 21 sierpnia w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.

Odbywający się od kilku lat plebiscyt Mistrzowie Smaku jest ważną inicjatywą dla branży gastronomicznej, w ramach której to nie profesjonaliści z branży, ale klienci i goście restauracji wybierają miejsca w wybranym regionie Polski, cieszące się ich zdaniem największą popularnością. Tegoroczna edycja po raz pierwszy uhonorowała reprezentantów branży gastronomicznej z województwa śląskiego. W tym roku, w etapie wojewódzkim wyróżniono laureatów w pięciu dodatkowych kategoriach: Restauracja Roku, Kucharz Roku, Kelner Roku, Cukiernia/Kawiarnia Roku oraz Bar/Jadłodajnia/Bistro Roku.

Plebiscyt Mistrzowie Smaku organizowany był pod patronatem Stowarzyszenia Kucharzy Polskich oraz Marszałka Województwa Śląskiego Wojciecha Saługi, a tegorocznych zwycięzców wybierali czytelnicy Dziennika Zachodniego. Nagrody, wśród których znalazły się statuetki, vouchery promocyjne czy zaproszenia do udziału w szkoleniach na temat promocji placówek gastronomicznych, wręczali zaproszeni goście specjalni. Jednym z nich była Alicja Czarnul-Jagielska, Dyrektor Hali Sprzedaży  hali Selgros Cash&Carry w Katowicach.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Plebiscyt to ważna inicjatywa, za pośrednictwem której Selgros z dumą włącza się w promocję lokalnej gastronomii, zachęcając mieszkańców województwa śląskiego do smakowania kulinarnych nowości. Udział w plebiscycie to doskonała okazja do zaprezentowania swojej oferty i zaznaczenia pozycji na mapie lokalnych punktów gastronomicznych. Jako sieć hurtowni wspieramy przedsiębiorców z branży gastronomicznej, dostarczając im produkty, z których kucharze gotujący dla setek swoich klientów tworzą dania, do których chce się wracać – mówi Alicja Czarnul-Jagielska.

Selgros Cash&Carry, ze względu na szeroką ofertę produktów dedykowaną gastronomii wspiera wydarzenia branżowe. Stawiając przede wszystkim na najwyższą jakość i świeżość produktów, oraz szeroki asortyment produktów marek własnych Transgourmet Premium, Quality oraz Economy, odpowiada na potrzeby różnych klientów – prowadzących restauracje, hotele czy punkty zbiorowego żywienia.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 23.08.2018
Aktualizacja: 23.08.2018