Shell Café dostosowuje menu do pory dnia

Udostępnij artykuł

Sieć wdraża na swoje stacje w Polsce kampanię Shell Café 3.0, która polega na dostosowaniu oferty sprzedażowej do cyklów dnia. Akcja będzie trwała do końca kwietnia br.

Shell Café jest konceptem kawiarniano-gastronomicznym wprowadzonym w sierpniu 2021 r. Zmianą dla klientów była nowa jakość kawy – dwie mieszanki stworzone we współpracy z roastmasterami oraz obsługa baristów na stacjach. Shell Café 2.0 oznaczało testowanie modelu standalone. Pierwsza kawiarnia Shell poza stacją paliw została otwarta w lipcu minionego roku w Warszawie przy ul. Karolkowej 30.

Co to znaczy w praktyce?

Przez najbliższe trzy miesiące propozycję konceptu Shell Café zostaną zmodyfikowane w oparciu o specjalne oferty: śniadaniową, lunchową, popołudniową i wieczorną. Przewidując popyt na dane kategorie, firma będzie dbała, aby w tych godzinach produkty były świeżo  przygotowane.  

Klienci stacji Shell zawsze mogą liczyć na bardzo atrakcyjne oferty. Chcemy łączyć nasz wyróżnik, czyli wysoką jakość produktów z korzystnymi cenami. Warto korzystać z aplikacji Shell ClubSmart, gdyż na członków klubu czekają wspaniałe oferty punktowe. Stawiając na oferty dopasowane do cyklu dnia, nasi klienci będą mieć pewność, że serwowane im produkty zostały przygotowane krótko przed podaniem, a kawa Shell Cafe nieustannie zachwyca smakiem i aromatem – mówi Monika Kielak-Łokietek, prezeska zarządu Shell Mobility, członkini zarządu Shell Polska

Kawa używana na Mistrzostwach Świata Baristów od teraz na stacjach Shell

Na stacjach Shell, początkowo w formie testu od marca, w ofercie znajduje się limitowana edycja kaw speciality. Jest to kawa o bardzo wysokiej punktacji – powyżej 80 punktów w 100-punktowej skali SCA (Special Coffe Association).

Mieszanka kaw speciality będzie udostępniona we wszystkich naszych punktach. Będzie to bardzo duży wyróżnik nie tylko w segmencie stacji paliw, ale nawet w biznesie kawiarnianym. W Warszawie jest niewiele punktów, które oferują kawę speciality, dlatego cieszę się, że jako Shell możemy wieść prym w tej dziedzinie – mówi Mikołaj Pawlak, dyrektor kategorii Shell Café w Shell Polska.

Sieć zaproponuje ofertę śniadaniową w godzinach 5:00-11:00, lunchową od 11:00 do 15:00, popołudniową między 15:00, a 17:00 oraz wieczorną od 17:00 do 22:00. Marka przewidziała też specjalną ofertę weekendową.

Źródło: Shell

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2023
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 27.02.2023
Aktualizacja: 27.02.2023