Starbucks z pomysłami na letnie orzeźwienie

Udostępnij artykuł

Kawa przygotowywana przez 20 godzin?
Dwa lata temu, Starbucks jako jedna z pierwszych sieci kawiarni w Polsce wprowadziła do oferty Cold Brew. Bardzo ciekawy jest sposób przygotowywania tej kawy. „Parzona na zimno” aż przez 20 godzin ma zupełnie inny smak niż ten otrzymywany w procesie tradycyjnego, gorącego parzenia. Gorycz jest dużo mniejsza niż w standardowo parzonej kawie, dzięki temu Cold Brew jest naturalnie słodsza. Co więcej, jest zdrowsza dla żołądka ze względu na jej niską kwasowość i zawartość wielu antyoksydantów. Jeśli mimo znajomości Cold Brew, nadal pojawia się ochota na nowości, można spróbować też Cold Brew Latte. To nieco inny wariant tego napoju, dedykowany dla osób, które preferują kawę z mlekiem.

CZASOPISMO SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO BRANŻY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
 link do aktualnego numeru: CZERWIEC-LIPIEC 2018

Mleko spienione na zimno? Zimniej chyba już się nie da
Od tego lata w kawiarniach Starbucks dostępne jest Cappuccino Freddo. Absolutną nowością jest to, że mleko wykorzystywane w procesie przygotowywania tej kawy spieniane jest na zimno za pomocą specjalnej aparatury.

– To zupełnie inna technika przygotowania kawy na zimno. Shot espresso wylany na lód, zalany beztłuszczowym mlekiem i innowacyjną zimną pianką. Dzięki specjalnemu urządzeniu do spieniania na zimno piana jest wyjątkowo gładka, a smak kawy jest delikatny
i kremowy – mówi Jagoda Filipiak, Coffee Master Starbucks. 

Moc możliwości na letnie orzeźwienie
Sposobów na letnie orzeźwienie jest naprawdę dużo. Delikatne dla żołądka Cold Brew, jego wariant
z dodatkiem mleka czy też Cappuccino Freddo z mlekiem spienionym na zimno. Pasja do kawy ekspertów Starbucks realizuje się w znajdowaniu nowych możliwości i przygotowywania kaw
w innowacyjny sposób. Przejdź się do kawiarni Starbucks i wybierz coś dla siebie!

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 30.07.2018
Aktualizacja: 30.07.2018