Sieć Roller Sushi jest obecna na rynku dopiero od trzech miesięcy. Zaczęła od dwóch punktów sprzedaży. Jeden z nich to restauracja typu bistro, drugim natomiast jest tzw. satelita, czyli punkt sprzedaży Roller Sushi, zlokalizowany na terenie food courtu w centrum handlowym.
– Jako sieć dopiero co debiutująca, pieczołowicie pracujemy nad budowaniem rozpoznawalności naszej marki, szczególnie, że sposób, w jaki serwujemy sushi jest dla wielu osób bardzo zaskakujący. W 2010 planujemy otwarcie kolejnych trzech bistro oraz trzech satelit na terenie Warszawy. Spółka zamierza sfinalizować dodatkowo cztery punkty sprzedażowe w systemie franczyzowym. Równolegle pracujemy nad rozszerzeniem kanału dystrybucji w innych popularnych miejscach na terenie Polski – mówi portalowi Horecanet.pl, Miłosz Olesiński – chief operating officer spółki International Sushi Bistro (właściciela brandu Roller Sushi).
Roller Sushi należy do spółki International Sushi Bistro. Sieć oferuje sushi w formie fresh fast food, podawane w tubie. Dzięki jednorazowemu opakowaniu produkt można łatwo transportować, łatwo i szybko zjeść, bez konieczności używania pałeczek.
Jak już informowaliśmy, sieci sushi, które rozwijają się poprzez franczyzę to: Dom Sushi (otwarcie lokalu to koszt ok. 350 tys. zł), Hana Sushi (przewidywana suma inwestycji w lokal sieci to ok. 500 tys. zł), Nakama Sushi (inwestycja w lokal to koszt 150-200 tys. zł), Otooto by Sakana (koszt inwestycji jest uzależniony od wybranego modułu i wynosi od 120 do 350 tys. zł), Sensi Sushi (przewidywana suma inwestycji to 50-200 tys. zł), Sushi Bar Nigiri (przewidywana suma inwestycji to 100-140 tys. zł) oraz Sushi Naka Naka (przewidywana suma inwestycji to 90-150 tys. zł).