Szymon Adamczuk w Berlin Döner Kebap

Udostępnij artykuł

Z początkiem roku do More Brands Group, właściciela marki Berlin Döner Kebap, dołączył Szymon Adamczuk, uprzednio wieloletni Chief Executive Officer North Food Group.

Szymon Adamczuk

Doświadczony w branży HoReCa manager objął stanowisko Chief Growth Officer’a i będzie odpowiedzialny za wszystkie strategiczne działania marek wchodzących w skład grupy oraz jej dalszy dynamiczny rozwój, zarówno w kraju, jak i na nowych rynkach.

Sieć Berlin Döner Kebap to znana i ceniona przez klientów marka gastronomiczna, działająca na pograniczu kategorii quick service restaurant oraz fast casual dining. Na ten moment łączna liczba lokalizacji w Polsce to 69, działających w 4 formatach, od najlepszych centrów handlowych, aż po wolnostojące restauracje typu drive thru. Znajdziemy ją w tak rozpoznawalnych miejscach jak Złote Tarasy w Warszawie, Galeria Forum w Gdańsku, Galeria Krakowska w Krakowie, Galeria Posnania w Poznaniu, czy Galeria Kaskada w Szczecinie, ale także w popularnych kurortach.

Markę cechuje jakość i świeżość dań, indywidualne podejście do klienta, a także charakter i unikalny design restauracji. Od 2024 roku, sieć planuje szersze wejście w rozwój tzw. Outdoor Food Concept, czyli dedykowanych, zewnętrznych pawilonów gastronomicznych, nad którymi prace projektowe trwały od kilku lat, a pierwsze testy wypadły na tyle obiecująco, że na obecny rok planowane jest nawet 10 nowych restauracji.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad-grudzień 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Źródło: More Brands Group

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Autor: Horecanet
Opublikowano: 01.02.2024
Aktualizacja: 01.02.2024