Targi Gastro Trendy 2010

Udostępnij artykuł

Równoczesność tych wydarzeń gwarantuje obecność kluczowych partnerów biznesowych z całej branży i maksymalizację korzyści płynących z uczestnictwa w targach Gastro Trendy. Podczas imprezy będzie można zapoznać się z najnowszymi trendami w dynamicznie rozwijającej się branży gastronomicznej, a także zaproponować swoje produkty i usługi profesjonalnym klientom.

W ramach Gastro Trendy 2010 będzie miała miejsce dziesiąta edycja Kulinarnego Pucharu Polski. Uczestnicy jubileuszowej edycji konkursu zostaną wyłonieni spośród zwycięzców 10 wybranych konkursów kulinarnych, zorganizowanych na przestrzeni lat 2009 i 2010. Zadaniem nominowanych będzie stworzenie przystawki i dania głównego, które zachwycą niezależne międzynarodowe jury. Konkursanci będą rywalizować przygotowując przystawkę z jesiotra z dodatkiem gruszki i danie główne z kaczki.

Wśród wydarzeń specjalnych Gastro Trendy znajdzie się także premierowa edycja wydarzenia Eksperci od kuchni, know-how dla restauratorów. Ideą projektu jest możliwie najbardziej obrazowe przedstawienie funkcjonowania wzorcowej restauracji. W tym celu na terenie ekspozycji zaaranżowana zostanie specjalna przestrzeń, w której będzie można przyglądać się organizacji perfekcyjnej kuchni i restauracji, a także spróbować przygotowanych w niej specjałów i skorzystać z porad ekspertów.

Nie zabraknie także Olimpiady Kawy – konkursowej rywalizacji baristów z najlepszych sieci kawowych. Uczestnicy zmierzą się w kategoriach „Latte art.", „Coffee in good spirits", „Cup tasting" i „Espresso na czas". Ponadto tradycyjnie odbędzie się szereg branżowo profilowanych dyskusji panelowych, seminariów i warsztatów. Kulminacyjnym momentem wydarzenia Gastro Trendy będzie wieczorna gala z wręczeniem Złotych Medali MTP i nagród Acanthus Aureus. 

Wydawnictwo BROG Media Biznesu będzie także obecne na targach. Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko (pawilon 6a, stoisko 34), gdzie będą promowane czasopisma „Świat Hoteli”, „Nowości Gastronomiczne” oraz portal Horecanet.pl. Wszelkich informacji odnośnie współpracy z BROG Media Biznesu na miejscu udzielą Państwu: Barbara Czarnecka (szef zespołu sprzedaży rynku horeca, tel. 664 463 080; e-mail: bczarnecka@brog.pl) i Marcin Gronek (zastępca szefa zespołu rynku horeca, tel. 664 463 079; e-mail: mgronek@brog.pl).

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.04.2010
Aktualizacja: 27.04.2010