Targi Gastro Trendy 2010

Udostępnij artykuł

Równoczesność tych wydarzeń gwarantuje obecność kluczowych partnerów biznesowych z całej branży i maksymalizację korzyści płynących z uczestnictwa w targach Gastro Trendy. Podczas imprezy będzie można zapoznać się z najnowszymi trendami w dynamicznie rozwijającej się branży gastronomicznej, a także zaproponować swoje produkty i usługi profesjonalnym klientom.

W ramach Gastro Trendy 2010 będzie miała miejsce dziesiąta edycja Kulinarnego Pucharu Polski. Uczestnicy jubileuszowej edycji konkursu zostaną wyłonieni spośród zwycięzców 10 wybranych konkursów kulinarnych, zorganizowanych na przestrzeni lat 2009 i 2010. Zadaniem nominowanych będzie stworzenie przystawki i dania głównego, które zachwycą niezależne międzynarodowe jury. Konkursanci będą rywalizować przygotowując przystawkę z jesiotra z dodatkiem gruszki i danie główne z kaczki.

Wśród wydarzeń specjalnych Gastro Trendy znajdzie się także premierowa edycja wydarzenia Eksperci od kuchni, know-how dla restauratorów. Ideą projektu jest możliwie najbardziej obrazowe przedstawienie funkcjonowania wzorcowej restauracji. W tym celu na terenie ekspozycji zaaranżowana zostanie specjalna przestrzeń, w której będzie można przyglądać się organizacji perfekcyjnej kuchni i restauracji, a także spróbować przygotowanych w niej specjałów i skorzystać z porad ekspertów.

Nie zabraknie także Olimpiady Kawy – konkursowej rywalizacji baristów z najlepszych sieci kawowych. Uczestnicy zmierzą się w kategoriach „Latte art.", „Coffee in good spirits", „Cup tasting" i „Espresso na czas". Ponadto tradycyjnie odbędzie się szereg branżowo profilowanych dyskusji panelowych, seminariów i warsztatów. Kulminacyjnym momentem wydarzenia Gastro Trendy będzie wieczorna gala z wręczeniem Złotych Medali MTP i nagród Acanthus Aureus. 

Wydawnictwo BROG Media Biznesu będzie także obecne na targach. Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko (pawilon 6a, stoisko 34), gdzie będą promowane czasopisma „Świat Hoteli”, „Nowości Gastronomiczne” oraz portal Horecanet.pl. Wszelkich informacji odnośnie współpracy z BROG Media Biznesu na miejscu udzielą Państwu: Barbara Czarnecka (szef zespołu sprzedaży rynku horeca, tel. 664 463 080; e-mail: bczarnecka@brog.pl) i Marcin Gronek (zastępca szefa zespołu rynku horeca, tel. 664 463 079; e-mail: mgronek@brog.pl).

Opublikowano: 27.04.2010
Aktualizacja: 27.04.2010