Targi Spożywcze Food & Taste 2010

Udostępnij artykuł

Targi Food & Taste rozumiane są jako miejsce spotkań dla przedsiebiorców z branży spożywczej, jak również jako platforma wymiany informacji, w celu zaprezentowania swoich produktów oraz przetestowania ich na nowym rynku. Dzięki obecności regionalnych specjałów z całej Europy, jak również innowacyjnych produktów ekologicznych oraz zdrowej żywności zwiedzający będą mieli możliwość degustacji. Poza tym istnieje możliwość sprzedaży bezpośredniej.

Targom już po raz trzeci będzie towarzyszyć konferencja- "Międzynarodowy Dzień Gospodarki Żywnościowej i Marketingu Bezpośredniego". Konferencja ta ma na celu wymianę informacji oraz nawiązanie kontaktów handlowych pomiędzy niemieckimi a zagranicznymi firmami.

Na targach obecni będą wystawcy z następujacych branż:
– przemysł spożywczy
– rzemiosło spożywcze
– producenci żywnosci z Niemiec i z zagranicy
– producenci maszyn i urządzeń dla przemysłu spożywczego
– producenci wyposażenia dla gastronomii i handlu 
– producenci opakowań
– przedstawiciele sieci handlowych
– handel specjalistyczny
– hurtownicy, dystrybutorzy
– handel detaliczny
– food-service

Ubiegłoroczne targi Food & Taste to:

– 9500 zwiedzających
– 90 proc. zwiedzających odniosło dobre i bardzo dobre wrażenie z targów
– 97 proc. zwiedzających wyraziło chęć odwiedzenia przyszłorocznych targów
– 82 proc. zwiedzających zrobiło zakupy na targach

Ocena wystawców:

– 85 proc. wystawców wyraziło chęć ponownego wzięcia udziału w targach Food & Taste
– 82 proc. wystawców osiągnęło zamierzony cel i oczekiwało owocnych transakcji po targach

 

 

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.04.2010
Aktualizacja: 27.04.2010