Targi Wyposażenia Gastro-Tech 2010

Udostępnij artykuł

Podczas ubiegłorocznej edycji targów w Kielcach spotkało się 100 wystawców z całej Polski oraz mistrzowie kuchni, piekarze, cukiernicy, właściciele hoteli i restauracji oraz specjaliści ds. żywienia. Wystawa poświęcona była szeroko pojętej gastronomii. Jej główny cel co roku to również prezentacja oferty producentów i dystrybutorów maszyn wykorzystywanych w przetwórstwie artykułów spożywczych, sprzętu i wyposażenia placówek gastronomicznych.

Ponadto do Kielc przyjechali najlepsi polscy bariści. Oprócz tego, że odpowiadali on na szereg pytań dotyczących kawy, wzięli w Ogólnopolskim Konkursie Baristów połączonym z prezentacjami kawy. Specjaliści od Latte Art – sztuki tworzenia rysunków z mleka na powierzchni kawy espresso podczas zawodów zaprezentowali z kolei finezyjne wzory. Zmagania zorganizowane były przez firmę Primulator i Targi Kielce.

Targi były także okazją do wielu branżowych spotkań i szkoleń. W ramach targów odbyły się między innymi Forum Stowarzyszenia Rzemieślników Piekarstwa RP, podczas którego mistrzowie piekarstwa dyskutowali o innowacyjnych technologiach produkcji pieczywa oraz seminaria związane z produkcją pralin, lodów oraz światem czekolady.
 

Salon Alkoholi i Używek Drink-Plus to odpowiedź na rosnące wymagania oraz bardziej wyrafinowane gusta alkoholowe Polaków. Na stoiskach nie zabrakło pełnego asortymentu dostępnych na rynku polskim i zagranicznym gatunków oraz marek alkoholi.

Według rankingu Polskiej Izby Przemysłu Targowego, przygotowanego na podstawie ilości sprzedanej powierzchni targowej netto, liczby wystawców ogółem oraz liczby zwiedzających,Targi Kielce są wiceliderem polskiego rynku targowego.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.04.2010
Aktualizacja: 27.04.2010