Jak twierdzą właściciele, jest to nowa jakość fast foodu w Polsce, która "powstała w toku szukania pomysłu na aktualne oczekiwania wobec branży gastronomicznej". Postanowili udowodnić, że jedzenie tego typu może być przygotowywane z najwyższej jakości składników, co przekłada się zarówno na smak, jak i na wartości odżywcze oferowanych produktów. Nazwa lokalu – O’Burger!, określa profil menu, w którym dominują właśnie burgery. W lokalu można zjeść także frytki, sałatki i słodycze. W najbliższym czasie pojawi się również piwo oraz wprowadzone zostanie dodatkowe menu śniadaniowe. Oprócz konsumpcji w lokalu O’Burger! oferuje także sprzedaż na wynos.
O’Burger! jest lokalem "bez papierosa", posiadającym 26 miejsc siedzących. W nowoczesnym wnętrzu dominuje dojrzała zieleń ścian, przeplatana odcieniami bieli z pomarańczowymi dodatkami. Takie też kolory znajdują się w logo. Naturalny klimat uzupełniają palmy. Na ścianach wiszą zdjęcia nocnego Wrocławia, uchwyconego w kadr przez Tomasza Jozefovskiego. Właściciele lokalu nie zdradzają na razie planów inwestycyjnych oraz tego, czy zamierzają utworzyć sieć O’Burger!.
W ostatnim czasie można zauważyć sporą aktywność inwestorów stawiających na koncepty fast food w Polsce. Wśród nich są m.in.: krakowski przedsiębiorca, który poszukuje wspólników do uruchomienia sieci piekarnio-cukiernio-kawiarni wzorowanej na angielskiej Greggs, spółka Fish & Chips, która otworzyła w centrum Warszawy pierwszy lokal serwujące tradycyjne brytyjskie danie – frytki z rybą (planowany jest rozwój sieci) czy łódzki Wojtex, który po sukcesie franczyzowej sieci Biesiadowo, postanowił rozwinąć koncept Crazy Piramid Pizza serwujący pizzę w zawijanych plackach.
Jak podkreślają analitycy, popularność barów fast food jest spowodowana przez kryzys, który Polacy odczuwają od końca 2008 roku. Ożywienie spodziewane jest po 2011 roku. Dane Euromonitor International pokazują, że w 2008 roku wartość rynku lokali fast food wyniosła 1598 mln euro.