Więcej roślinnych propozycji od Starbucks

Udostępnij artykuł

Nadszedł marzec, a wraz z nim wiosna i nowości od Starbucks. Pojawią się mrożone kawy w wersji wege oraz odświeżona, kokosowa Matcha, również w wersji całkowicie roślinnej. Poznamy także nową kolekcję kubków wielokrotnego użytku, zarówno do napojów ciepłych, jak i tych na zimno.

W marcu marka zaprasza do swoich kawiarni na nową, wiosenną odsłonę mrożonych kaw – Iced Oat Shaken Espresso. Są one przyjazne dla osób preferujących dietę roślinną. Bazą nowych mrożonych kaw jest Starbucks Blonde® Espresso Roast – lekko palone espresso o delikatnie cytrusowych nutach. Starbucks Iced Oat Shaken Espresso dostępne są w dwóch wiosennych smakach:

  • Iced Brown Sugar Oat Shaken Espresso – Starbucks Blonde Espresso Roast oraz syrop o smaku brązowego cukru, kostki lodu, a na to wszystko napój owsiany.
  • Iced Cocoa Oat Shaken Espresso – kostki lodu, oblane syropem kakaowym i espresso, połączone z  owsianą alternatywą mleczną tworzą charakterystyczną dla tego napoju, kremową konsystencję.

W kawiarniach Starbucks można już znaleźć nową, odświeżoną wersję kokosowej Matchy, zarówno w mrożonej, jak i gorącej opcji. Nowe roślinne napoje to połączenie charakterystycznego smaku Matcha Tea, kokosowej alternatywy mlecznej, syropu kokosowego, waniliowego, zwieńczone wegańską bitą śmietaną.

Roślinne alternatywy

Nowa sezonowa oferta to kolejny krok marki w podróży w kierunku menu bardziej przyjaznego środowisku. Starbucks systematycznie rozszerza wybór oferty roślinnej, tak aby każdy, niezależnie od preferowanej diety, mógł znaleźć tutaj coś dla siebie. Zielone Matche na napoju kokosowym, to propozycje na pierwsze dni wiosny. Z tej okazji, w dniach 21-27 marca, przy zakupie dowolnego produktu z Matcha Tea, użytkownicy Starbucks Rewards otrzymają podwójne gwiazdki. Warto przypomnieć, że posiadacze programu lojalnościowego przez cały rok mogą przy każdym zakupie zamienić tradycyjne mleko w dowolnym napoju na jego sojową alternatywę bez dodatkowych opłat. Ci, którzy po zebraniu 200 gwiazdek osiągną Złoty Status, mogą w ramach jednego darmowego dodatku wybierać spośród wszystkich alternatyw mlecznych.

Przyjdź z własnym kubkiem do Starbucks

Sieć od wielu lat zachęca również do przychodzenia z własnymi kubkami wielokrotnego użytku. Dzięki czemu goście mogą swoimi działaniami wspierać ograniczanie ilości odpadów. W zamian za pamięć o środowisku, Starbucks oferuje zniżkę w wysokości 1 zł na dowolny napój zamówiony we własnym kubku. Będąc w jednej z kawiarni warto przyjrzeć się nowej sezonowej ofercie wielorazowych kubków i tumblerów. Do wyboru w nowej kolekcji znajdziemy kubki termiczne na kawę, kubki ceramiczne, a także wachlarz różnorodnych rodzajów cold cups – do sezonowej oferty napojów mrożonych. Po raz pierwszy od dawna w ofercie marki pojawił się kubek wielokrotnego użytku do napojów z bitą śmietaną typu Frappuccino, a także tumbler z podwójną pokrywką – zarówno do zimnych, jak i ciepłych napojów.

Rynek Dostawców HoReCa – RAPORT 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 22.03.2022
Aktualizacja: 22.03.2022