Współpraca Sofitel i Vogue

Udostępnij artykuł

Marka Sofitel Hotel & Resorts jako ambasador francuskiej kultury na całym świecie nawiązuje globalne partnerstwo z magazynem Vogue. W ciągu najbliższych trzech lat marki będą dzielić się tajnikami francuskiego stylu życia i swoim savoir-faire poprzez organizację i udział w ekskluzywnych festiwalach, działania kreatywne, współprace modowe i aktywność w branży beauty. Motywem przewodnim współpracy jest promowanie życia zgodnie z filozofią Art de Vivre.

Współpraca Sofitel i Vouge

Partnerstwo obejmuje szereg eventów, niespodzianek i udogodnień dla miłośników obu marek. Od szykownego nowego paryskiego koktajlu, którym można delektować się w hotelach Sofitel na całym świecie po wydarzenia takie jak Vogue x Sofitel Festival, który odbył się 14 i 15 października w Paryżu.

Sofitel to doświadczenia i przeżycia, które wykraczają poza tradycyjne postrzeganie hotelarstwa. To furtka do stylu życia, który zachęca i zaprasza gości do zanurzenia się w świecie francuskiej elegancji, kultury, stylu życia i savoir-faire obecnego we wszystkich hotelach Sofitel – podkreśla Maud Bailly, CEO Accor Southern Europe. – Cieszę się, że współpraca z Vogue wcieli w życie wiele wspólnych inspiracji od sztuki, designu, branży beauty po gastronomię i świat rozrywki. Jesteśmy podekscytowani, że starannie przygotowana kampania Vogue x Sofitel w wysublimowany sposób pozwoli gościom wzmocnić doświadczenia z pobytu w naszych hotelach, które pozostaną z nimi na długo.

Vogue X Sofitel Festiwal

Start współpracy odbył się z premierą Vogue X Sofitel Festiwal, który miał miejsce w dniach 14-15 października w Paryżu poprzez celebrację Art de Vivre w Pavillon Cambon Capucines. W wydarzeniu wzięło udział blisko 1000 gości i miłośników marek. Wzięli oni udział w warsztatach stylizacji fryzów z Balmain Hair Couture oraz perfumeryjnych i zapachowych z Diptyque. Na uczestników czekały także zabiegi kosmetyczne z Le Rouge Français, Codage i Hydrafacial. Wskazówki dotyczące urody z Holidermie, sesje fitness z trenerem gwiazd Julie Pujols czy lekcje miksologii z wódką. Nie zabrakło także butiku Vogue i wyjątkowego doświadczenia 4D z Sofitel MyBed™ oraz kawiarniami Sofitel Café. Ekskluzywna zapowiedź przed otwarciem festiwalu nastąpiła 13 października, w której wzięła udział grupa  150 VIP-ów.

Cieszymy się, że możemy połączyć dwie wspaniałe francuskie marki, które są światowej sławy autorytetami w dziedzinie piękna, stylu i sztuki życia powiedziała Delphine Royant, CBO of Condé Nast France. – Dzięki pierwszemu festiwalowi Vogue x Sofitel jesteśmy przekonani, że społeczność Vogue zakocha się w  nowoczesnym francuskim luksusie hotelów Sofitel, czerpiąc z nich wiedzę na temat francuskiej wrażliwości i pełnego szyku stylu francuskiej gościnności.

Seria filmów Art de Vivre

Przy wykorzystaniu utalentowanych artystycznie zespołów Vogue ukazał Art de Vivre hoteli Sofitel za pośrednictwem znanych osobistości ze świata mody w serii specjalnie przygotowanych filmów. W pierwszym z nich, skupiającym się na globalnych trendsettrach, pionierska modelka Inès Rau podzieliła się własnym podejściem do Art de Vivre na tle Sofitel Le Scribe Paris Opéra. Jako francuska modelka i aktywistka transpłciowa, Rau jest orędowniczką różnorodności rasowej i płciowej, przełamując bariery i wpływając na gusta definiujące scenę paryskiej kultury.

Flagowy Sofitel Le Scribe Paris Opéra, położony w samym sercu Prawego Brzegu Paryża dopracował sztukę Art de Vivre do perfekcji nie tylko poprzez lokalizację, ale i stylowy wystrój wnętrz. Przeprojektowany przez wszechstronnie utalentowanego francuskiego projektanta Tristana Auera, hotel jest nowoczesnym klasykiem, który promienieje charakterystycznym luksusem i stylem marki Sofitel.

Signature cocktail menu we współpracy z wódką Grey Goose

By wesprzeć francuskie dziedzictwo, wraz z launchem współpracy z Vogue Sofitel połączył siły z Grey Goose, tradycyjną francuską marką alkoholową. Wódka Grey Goose jest bazą serii ekskluzywnych koktajli dla Sofitel, które będą dostępne w hotelach marki na całym świecie. Pierwszym koktajlem, który trafi do obiektów jest Martini à la Mode prezentujący nowoczesne podejście do klasycznego koktajlu Martini przeobrażone przez pryzmat paryskiej mody. Koktajl wytwarzany z połączenia wódki Grey Goose i nowego wermutu Martini Ambrato, a następnie uzupełniony świeżymi nutami francuskiej cytryny i rzemieślniczego francuskiego miodu z dodatkiem kwiatu pomarańczy gwarantuje niezapomniane wrażenia smakowe bez względu na okoliczności. Koktajl Martini à la Mode będzie na językach całego wybiegu na nadchodzące sezony.

Vogue x Sofitel na całym świecie

Globalne partnerstwo między Sofitel i Vogue obejmie bieżące działania obu marek i wydarzenia w hotelach Sofitel na całym świecie, we współpracy z regionalnymi zespołami Vogue. Nadchodzące przedsięwzięcia i wydarzenia obejmują zarówno Sofitel New York, jak i Sofitel Washington DC Lafayette Square z Vogue US, które rozpoczną się w październiku i listopadzie 2022 r.

W Polsce funkcjonują obecnie dwa hotele tej francuskiej marki: Sofitel Warsaw Victoria i Sofitel Grand Sopot. Apartament prezydencki w warszawskim hotel otrzymał główną nagrodę w międzynarodowym konkursie branży turystycznej World Travel Awards w kategorii Poland’s Leading Hotel Suite 2022.

Rynek Hotelarski w Polsce – RAPORT 2022
>> Kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Rynek Hotelarski w Polsce RAPORT 2022

O Sofitel

Sofitel Hotels & Resorts to marka hoteli będących ambasadorem nowoczesnego francuskiego stylu życia, kultury i sztuki na całym świecie. Założona w 1964 r., jest pierwszą międzynarodową marką luksusowych hoteli wywodzącą się z Francji. Oferuje ponad 120 eleganckich i wyjątkowych hoteli w najbardziej cenionych miejscach na świecie. Emanując wyrafinowanym i dyskretnym wyczuciem nowoczesnego luksusu, zawsze łączy odrobinę francuskiej dekadencji z lokalną kulturą. Kolekcja Sofitel obejmuje takie godne uwagi hotele jak Sofitel Paris Le Faubourg, Sofitel London St James, Sofitel Monachium Bayerpost, Sofitel Rio de Janeiro Ipanema, Sofitel Washington DC Lafayette Square, Sofitel Sydney Darling Harbour i Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort. Sofitel jest częścią grupy Accor, światowego lidera w dziedzinie podróży i stylu życia, która zaprasza gości do odkrywania wyjątkowych doznań w ponad 5200 hotelach, ośrodkach wypoczynkowych i rezydencjach, a także około 10 000 najlepszych domów prywatnych na całym świecie w ponad 110 krajach.

O Condé Nast

Condé Nast jest globalnym domem mediowym, którego prowadzi między innymi marki takie, jak Vogue, The New Yorker, GQ, Glamour, AD, Vanity Fair czy Wired. Zasięg contentu firmy sięga 72 milionów odbiorców w druku, 442 milionów w internecie i 452 miliony na social mediach, generując przy tym każdego miesiąca ponad bilion wyświeleń materiałów video. Siedziba firmy znajduje się w Nowym Jorku i Londynie, operując na 32 światowych rynkach, między innymi w Chinach, Francji, Niemczech, Indiach, Włoszech, Japonii, Meksyku i Południowej Ameryce, Rosji, Hiszpanii, Tajwanie, UK czy USA. Powołane do życia w 2011 roku, Condé Nast Entertainment jest nagradzanym studiem produkcyjnym i dystrybutorem, który tworzy w branży filmowej, telewizyjnej oraz internetowej.

Źródło: Sofitel

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 18.10.2022
Aktualizacja: 18.10.2022