Yasumi powiększa ofertę, także dla hoteli

Udostępnij artykuł

– W ramach pakietu franczyzowego nowy partner otrzymuje gotowy model prowadzenia własnego biznesu, opierającego się na nowoczesnej i zdobywającej coraz większe uznanie metodzie długoterminowej redukcji owłosienia przy użyciu silnego światła pulsacyjnego wzmocnionego radiofrekwencją- IPL+RF. Dodatkowo wszystkie nowe gabinety Yasumi epil oferują bardzo skuteczne i cieszące się popularnością wśród klientów Yasumi zabiegi fotodmładzania. W ofercie znajduje się także sprzedaż i możliwość wypożyczenia drobnego sprzętu przeznaczonego do domowej pielęgnacji skóry – podaje Yasumi w ofercie franczyzowej.

Przewidywana suma inwestycji to 75 tys. zł netto plus koszty adaptacji lokalu (powierzchnia 30-45 mkw.). Comiesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł, opłata na działania marketingowe – także 500 zł. Jak proponuje Yasumi, nowy koncept sprawdza się zarówno jako samodzielna placówka, jak i dodatek do już istniejącego salonu kosmetycznego bądź spa. Do końca lipca br. planowane jest otwarcie 15 franczyzowych i trzech właśnych jednostek Yasumi epil.

Yasumi otwiera swoje placówki w całej Polsce, również w hotelach. Pierwszy instytut Yasumi przy hotelu ruszy wkrótce w trzygwiazdkowym hotelu Murat w Redzie, gdzie w części spa powstaną m.in.: gabinety odnowy biologicznej, siłownia i fitness oraz basen i sauny. Drugi – w dwugwiazdkowym hotelu Majewski w Malborku (gabinety kosmetyczne, masażu, medycyny estetycznej, modelowania sylwetki oraz fryzjer). Firma nie chce na razie ujawniać szczegółowych planów oraz nazw kolejnych hoteli, z którymi będzie kooperowała w przyszłości.

Ponadto w portfolio Yasumi znajduje się ponad 20 salonów kosmetycznych i miejskich ośrodków spa, które oferują liczne zabiegi na ciało i twarz oraz masaże. Zabiegi wykonywane są na bazie profesjonalnych kosmetyków takich firm, jak: kanadyjski koncern Elixea by Moor Spa (kosmetyki w 100 proc. naturalne), francuski koncern Collin i hiszpański De Noyle’s.

 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 17.06.2010
Aktualizacja: 17.06.2010