Znamy już dyrektora sprzedaży Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów

Udostępnij artykuł
Do zespołu hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, którego otwarcie zaplanowane jest na pierwszy kwartał 2019, dołączył Tomasz Murawski, obejmując stanowisko dyrektora sprzedaży.

Ścieżka zawodowa Tomasza Murawskiego od początku związana jest z hotelarstwem. Swoje doświadczenie zdobywał jako recepcjonista a następnie Assistant Front Office Manager w hotelach sieci Radisson we Wrocławiu i w Warszawie. Od 2009 roku związany był z siecią Starwood, gdzie w centralnym biurze sprzedaży w latach 2012-2016 pracował na stanowisku Account Director, a od 2016 roku w dziale konferencji i bankietów pełnił funkcję dyrektora sprzedaży grup i konferencji kompleksu Sheraton i Westin Warszawa. W nowo otwieranym hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów odpowiedzialny będzie za zbudowanie zespołu sprzedaży oraz wdrożenie polityki i strategii sprzedażowo-marketingowej nowego hotelu.

ŚWIAT HOTELI WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Cieszymy się, że Tomek Murawski będzie wspólnie z nami realizować ten wyjątkowy projekt, jakim jest wprowadzenie na rynek pierwszego hotelu marki Four Points w Polsce – mówi Rafał Abramczyk, CEO grupy hotelAG, odpowiedzialnej za zarządzanie projektem. – Dzięki swojemu dużemu doświadczeniu w obszarze sprzedaży i organizacji konferencji, a także znajomości grupy Marriott, Tomek z pewnością z sukcesem poprowadzi ten flagowy obiekt – dodaje Rafał Abramczyk.

Hotel Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów będzie funkcjonował w ramach grupy Marriott International. Oferował będzie 190 pokoi urządzonych w stylu modern vintage, część konferencyjną o powierzchni ok. 350 mkw., restaurację z barem oraz przestronne centrum fitness.

Inwestorem hotelu jest spółka Mokotów Business & Airport Hotel, wchodząca w skład grupy inwestycyjnej realizującej również budowę hotelu Seaside Park Kołobrzeg, a w dalszym etapie planującej budowę hotelu w Zakopanem. Wszystkimi projektami, na zasadzie asset&project management, zarządza grupa doradcza hotelAG.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 15.11.2018
Aktualizacja: 15.11.2018