Costa Coffee i Shell wprowadzają nową jakość podróżowania

Udostępnij artykuł
Owocna współpraca obu marek trwa od kilku lat, dlatego największa sieć kawiarni w Polsce oraz wiodący koncern paliwowy zdecydowali się na nowe rozwiązania skierowane do swoich klientów. Costa Coffee rozwija koncept Costa Express, wprowadzając na kluczowe stacje Shell najnowszej generacji kawomaty o nazwie MARK 4. Natomiast Shell zdecydował się na wprowadzenie nowego formatu gastronomicznego deli by Shell, którego inauguracja miała miejsce w maju 2018 r.

W ofercie firma stawia na najwyższą jakość składników, z jakich powstają dostępne na stacjach posiłki i przekąski. Nowością są udoskonalone receptury oraz rozszerzony koncept „Jesz co chcesz”, a w nim: kanapki, zapiekanki i sałatki przygotowywane na miejscu z indywidualnie dobranych składników. Dzięki niemu klienci mają możliwość większej personalizacji zamówień.

Dodatkowo Shell wprowadza również projekt bistro w formacie restauracji szybkiej obsługi, gdzie klienci znajdą pełną ofertę śniadaniową i obiadową, np. jajecznicę, pierogi, kotlety schabowe czy żurek. W 2018 roku Shell otworzył już siedem takich punktów restauracyjnych. Zmiany w ofercie gastronomicznej są częścią trwającego od 2015 roku programu modernizacji, który zakłada m.in. rozbudowanie części kawiarniano-gastronomicznych stacji, remont podjazdów czy łazienek. W 2018 roku Shell gruntownie wyremontował 94 punkty, dzięki czemu już 149 stacji Shell jest dostosowanych do nowego formatu. Są to elementy strategii, które pozwolą na osiągnięcie globalnego celu Shell, aby do 2025 roku połowa przychodów pochodziła ze sprzedaży produktów i usług pozapaliwowych, a także na lepsze dostosowanie stacji do zmieniających się potrzeb klientów.

SWEETS & COFFEE – Grudzień 2018
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <

Kawomaty Costa Express, instalowane m.in. na stacjach Shell, wyposażone są w najnowocześniejszy system spieniania mleka Best Foam, dzięki któremu można serwować uwielbiane przez klientów kawy, takie jak Flat White czy Corto. Poza kawą i gorącą, aksamitną czekoladą nowe maszyny przygotują również herbatę (dostępną także z mlekiem) oraz zimne napoje mleczne. Kawomaty Costa Express to technologia najnowszej generacji. Wyposażone są w przyjazne w obsłudze ekrany HD 21”, które pozwalają na szybkie i intuicyjne zamówienie napoju.

Obecnie zarządzamy ok. 350 kawomatami Costa Express, z których 250 funkcjonuje na stacjach Shell. Widząc ogromny potencjał i dynamiczny rozwój naszej współpracy, zdecydowaliśmy się poszerzyć ofertę produktową Costa Express i wprowadzić nowe, innowacyjne rozwiązania. Dzięki temu stawiamy kolejny krok w kierunku rozwoju unikatowego customer expierence i mamy możliwość dotrzymania kroku naszym klientom, gdziekolwiek są – mówi o współpracy Tomasz Gruszczyński, Costa Express Development Director w Costa Coffee Polska.

– Chcemy, aby każdy klient czuł się na stacjach Shell jak mile widziany gość. Współpraca z uznanymi partnerami, z których jednym z najważniejszych jest Costa Coffee, wprowadzenie nowoczesnego formatu gastronomicznego deli by Shell, otwarcie restauracji szybkiej obsługi, ładnie wyglądająca stacja z czystą toaletą, a także nieustanny rozwój oferty usług pozapaliwowych – to elementy, które decydują o tym, że klienci Shell znajdują w naszych punktach wszystko, czego potrzebują w trakcie podróży dalszych i bliższych – mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.

Wprowadzenie kawomatów Costa Express to nie tylko rozszerzenie oferty produktowej, ale i kompleksowa dbałość o potrzeby klientów, którzy cenią sobie wysoką jakość kawy podczas podróży. Dzięki nim klienci stacji Shell mogą nie tylko uzupełnić paliwo, zjeść świeży i ciepły posiłek czy też zrobić szybkie zakupy, ale także mają możliwość skorzystania z bardzo różnorodnej i kompleksowej oferty kawowej dostępnej na większości stacji paliw Shell.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 15.01.2019
Aktualizacja: 15.01.2019