Dwusetny lokal w sieci Da Grasso

Udostępnij artykuł

Obecnie sieć Da Grasso to: 10 restauracji, 167 pizzerii i 21 pizzerii premium oraz dwie pizzerie Da Grasso Express. – Nowość w naszej sieci stanowią pizzerie Da Grasso Express, które najszybciej dostarczają zamówienia. Wiemy, że klienci nie lubią zbyt długo czekać na dania. Dwa lokale Da Grasso Express funkcjonują w Łodzi, ale wkrótce rozszerzymy ofertę na inne polskie miasta – powiedziała Magdalena Piróg, wiceprezes ds. rozwoju Da Grasso. Lokale działają już w około 140 polskich miastach. Pierwsza pizzeria powstała w Łodzi pod koniec lat 90.

W menu Da Grasso znajdują się pizze serwowane zawsze z sosami oraz grillowane mięsa, ryby, makarony, przekąski, sałatki i desery. Każdego dnia sieć sprzedaje około 40 tys. sztuk pizzy.

Poprzez kolejne otwarcia Da Grasso umacnia pozycję lidera na polskim rynku pizzerii. Sieć prowadzi w statystyce przed Telepizzą (około 110 pizzerii), Dominium i Grubym Benkiem (po 60 lokali) oraz Pizzą Hut (53).

Wkrótce Da Grasso stanie się częścią największej firmy restauracyjnej w Polsce (pod względem liczby zarządzanych placówek). Do 31 lipca br. ma zostać podpisana umowa sprzedaży 100 proc. udziałów Da Grasso spółce Sfinks Polska SA. Wartość transakcji wyniesie około 40 mln zł.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 23.06.2010
Aktualizacja: 23.06.2010