Obecnie sieć Da Grasso to: 10 restauracji, 167 pizzerii i 21 pizzerii premium oraz dwie pizzerie Da Grasso Express. – Nowość w naszej sieci stanowią pizzerie Da Grasso Express, które najszybciej dostarczają zamówienia. Wiemy, że klienci nie lubią zbyt długo czekać na dania. Dwa lokale Da Grasso Express funkcjonują w Łodzi, ale wkrótce rozszerzymy ofertę na inne polskie miasta – powiedziała Magdalena Piróg, wiceprezes ds. rozwoju Da Grasso. Lokale działają już w około 140 polskich miastach. Pierwsza pizzeria powstała w Łodzi pod koniec lat 90.
W menu Da Grasso znajdują się pizze serwowane zawsze z sosami oraz grillowane mięsa, ryby, makarony, przekąski, sałatki i desery. Każdego dnia sieć sprzedaje około 40 tys. sztuk pizzy.
Poprzez kolejne otwarcia Da Grasso umacnia pozycję lidera na polskim rynku pizzerii. Sieć prowadzi w statystyce przed Telepizzą (około 110 pizzerii), Dominium i Grubym Benkiem (po 60 lokali) oraz Pizzą Hut (53).
Wkrótce Da Grasso stanie się częścią największej firmy restauracyjnej w Polsce (pod względem liczby zarządzanych placówek). Do 31 lipca br. ma zostać podpisana umowa sprzedaży 100 proc. udziałów Da Grasso spółce Sfinks Polska SA. Wartość transakcji wyniesie około 40 mln zł.