„Gościoodporność” największą zaletą wyposażenia restauracji

Udostępnij artykuł
Wiadome jest, że równanie goście = restauracja to najważniejszy element podczas kalkulacji kosztów. Nie ma lokalu bez gości, klientów, koneserów… Tworzą go ludzie, którzy wchodzą pierwszy raz, potem kolejny, na lunch, kolację lub inny posiłek, sami lub parami, z rodzinami lub przyjaciółmi, biznesowo lub prywatnie. Różnią się albo są podobni, a nawet tacy sami jeżeli chodzi o rodzaj wykonywanej pracy czy zwyczaje. Często podpatrują i powielają zachowania „ze stolika obok”.

Czy w takim razie, jeżeli jeden z gości dokładnie ogląda teczkę menu, przy stoliku obok taka czynność nie zostanie powielona przez inną osobę? Czy sugerując się działaniami kogoś w restauracji, sami nie mamy ochoty spróbować czegoś wygiąć, zgnieść, podrapać itp.? Niby dlaczego nie? Przecież osoba obok nas właśnie dokładnie przygląda się i testuje wytrzymałość teczki menu, sprawdza, czy karty są odpowiedniej grubości i czy nazbyt szybko się nie przedzierają. Ważne jest też sprawdzenie, czy teczka jest równa i czy postawiona na niej szklanka, kieliszek lub inna rzecz akurat dostępna na stole, ulegnie sile grawitacji. Możemy się wtedy zastanowić dlaczego podczas posiłku robi się takie crash testy i czy ich wyniki okażą się na tyle zaskakujące, że warto wykonać swój własny eksperyment.

Brzmi naukowo, ale podświadomie każdy odnajdzie w tym trochę prawdy. Jak więc sprawić, żeby pomimo takich doświadczeń wyposażenie restauracji służyło jak najdłużej?

Pojęcia takie jak trwały, wodoodporny, plamoodporny, elastyczny i prosty w utrzymaniu zdecydowanie wywołują poczucie bezpieczeństwa. Zdajemy sobie sprawę z tego faktu i proponujemy kolekcję całkowicie gościoodporną.

Wodoodporna skóra z dodatkiem kauczuku albo materiał zwany washpapą, który można wyprać w pralce to nasza odpowiedź na gości zwanych testerami wytrzymałości akcesoriów restauracyjnych i hotelowych. Więcej o kolekcjach i materiałach na naszej stronie www.luva.menu

Kontakt:
LUVA Handmade Menu
Jaguar Tomasz Chwiłowicz
ul. Dworcowa 62
62-400 Słupca
www.luva.menu
+48 63 274 61 86, +48 502 836 745
luva@luva.menu

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 27.11.2018
Aktualizacja: 27.11.2018