Podobnie jak w latach ubiegłych największą popularnością wśród konsumentów cieszyły się klasyczne smaki – lody bakaliowe, czekoladowe, waniliowe, truskawkowe i tiramisu. W lodziarnio-kawiarniach hitem okazał się setny smak lodów – Pomarańcza i Migdał w Czekoladzie. Dużym zainteresowaniem cieszy się także nasza nowość – lody w małych, poręcznych kubeczkach (125 ml) z dołączoną łyżeczką. Wzrosty odnotowaliśmy także w kategorii sorbetów i lodów jogurtowych. Hitem sprzedaży były lody jogurtowe z wiśniami i sorbety – z malin i z mango w kubeczkach 500 ml. Widzimy, że z każdym rokiem konsumenci są coraz bardziej świadomi i uważniej dokonują wyborów zakupowych. Coraz częściej poszukiwane są produkty spełniające szczególne wymogi klientów – jak lody bezglutenowe, na które widzimy coraz większe zapotrzebowanie zarówno w Polsce jak i zagranicą. Tu warto podkreślić, że wszystkie lody marki Grycan są bezglutenowe.
Marcin Snopkowski, dyrektor generalny Grycan – Lody od pokoleń
NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA
– link do aktualnego numeru: LUTY 2016