Do tej pory, gdy jeszcze nie było takich rozwiązań, skuteczne zarządzanie firmą wiązało się z koniecznością zatrudnienia dodatkowych pracowników wyspecjalizowanych w tym kierunku. Teraz jest zupełnie inaczej, ponieważ nowoczesny system w większości zadań ich zastępuje. Dzięki temu każdy przedsiębiorca może nie tylko realnie oszczędzić, ale przede wszystkim w łatwy sposób kontrolować zarządzanie firmą.
Idea Cloud – proste zarządzanie firmą
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa to najtrudniejsze, najbardziej czasochłonne i obarczone największym ryzykiem zadanie. Dlatego Idea Bank przygotował innowacyjne rozwiązanie, dzięki któremu zarządzanie finansami stało się prawie tak proste jak zarządzanie skarbonką. A konkretniej? W Idea Cloud każdy przedsiębiorca może zarządzać firmą z każdego miejsca na świecie. Wystarczy, że ma dostęp do internetu. Platforma nie tylko oferuje możliwość ekspresowego wystawienia faktury czy sprawdzenia stanu środków lub historii operacji. Daje o wiele więcej. Zarządzanie finansami przedsiębiorstw w Idea Cloud to również bezpieczeństwo i możliwość szybkiego wglądu w najważniejsze dokumenty. Trudno się zatem dziwić temu, że wielu ekspertów okrzyknęło system najbardziej rewolucyjnym produktem dla przedsiębiorców dostępnym obecnie na rynku.
Zasada efektywnego zarządzania finansami
Zdecydowana większość biznesmenów słyszała o zasadzie efektywnego zarządzania finansami. Niewtajemniczonym wyjaśniamy, że polega ona na maksymalnie racjonalnym i efektywnym korzystaniu ze środków pieniężnych, a także zdobywaniu przychodów. Głównym filarem jest dobre planowanie, teraz jeszcze prostsze do wykonania dzięki nowemu systemowi do zarządzania wydatkami firmy stworzonemu przez Idea Bank.
Idea Cloud można używać wszędzie, również z własnego telefonu komórkowego. Dzięki aplikacji mobilnej można sprawdzić stan konta, założyć lokatę lub zrobić szybki przelew. W systemie dostępny jest również bardzo prosty w obsłudze program do fakturowania, który pozwala wystawić każdą ilość faktur zupełnie za darmo! Można je też zapisać w wirtualnym sejfie. Jest to niezwykle przydatne rozwiązanie, które zapewnia pełne bezpieczeństwo najważniejszych firmowych dokumentów.
System posiada również moduł cash flow, który pozwala zarządzać płynnością przedsiębiorstwa. Można dzięki niemu sprawdzić, jakich wydatków lub przychodów trzeba spodziewać się w przyszłości. To funkcja użyteczna szczególnie dla początkujących przedsiębiorców.
System oferuje również szereg innych możliwości. Wielu przedsiębiorców korzystających z systemu najbardziej docenia wirtualny sejf, który zabezpiecza wszystkie najważniejsze pliki firmowe i dokumenty. Sejf jest zupełnie bezpłatny. Można do niego wgrać dokumenty z komputera lub zapisać w nim na przykład faktury tworzone w darmowym programie do faktur. Czego można chcieć więcej?