illycaffè rozpoczęło nową kampanię komunikacyjną ze słynną aktorką Matildą De Angelis w roli głównej jako ambasadorką marki.

Mottem kampanii jest hasło “Jakość kocha detale” zwracające uwagę na dbałość illy o wytwarzanie najwyższej jakości kawy dzięki staranności przy każdym detalu, od wyboru ziaren kawowca, aż do ostatniego łyku w filiżance.
Podczas kolejnych odcinków podążamy za kawą illy podczas jej całej drogi, a przewodniczką jest oczywiście Matilda De Angelis. Wszystko rozpoczyna się w laboratorium illy we włoskim Trieście, gdzie pośród rękopisów, worków z ziarnami kawy i spomiędzy botanicznych obrazków, Matilda De Angelis wita widzów, zapraszając w podróż do odkrycia wszystkich szczegółów czyniących illy wyjątkową.
illy wybiera z ogromną dbałością kraje, farmerów i plantacje, od których kupuje kawę. Zawsze są to tylko te, które spełniają najwyższe standardy: od jakości po zrównoważony rozwój środowiskowy, społeczny i gospodarczy. Stąd właśnie pochodzi 1% najlepszych ziaren Arabiki, których illy używa w swojej mieszance.
„Jakość kocha detale” ma przybliżyć punkt widzenia illycaffè i ambicje firmy w odniesieniu do każdego szczegółu: począwszy na selekcji ziaren, przez rolnictwo regeneracyjne, następnie utrzymywanie odpowiedniego ciśnienia w puszkach, które ma chronić i zachowywać aromat kawowy przez długi czas, aż do słynnego wyglądu filiżanki illy zaprojektowanej przez Matteo Thuna.

Wszystkie produkty illy oferowane są przez autoryzowanego dystrybutora Le Patio Polska w sklepie: https://www.naszakawa.pl
Materiał powstał we współpracy z marką illy

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione