Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wprowadziła sezonową kartę dań, w której kulinarne symbole jesieni, jak grzyby i dynie, przenikają się z orientalnymi smakami. Stąd w nowym menu takie propozycje jak polędwiczka z grzybami, Shoarma® marokańska czy dyniowy Szejk Szejka, czyli ulubione dania gości restauracji Sphinx w jesiennym wydaniu.
W sezonowej wkładce znalazły się dania i napoje z dynią, jak lekko pikantna zupa-krem z chipsem z boczku oraz polędwiczka wieprzowa z purée dyniowym. To ostatnie danie podawane jest z sosem grzybowym, podobnie jak wątróbka, Shoarma® i bruschetty, Oryginalną propozycją na jesień są Shoarma® i kofta marokańskie z warzywami w orientalnym, lekko pikantnym sosie pomidorowym. W menu znaleźć można także steka T-Bone XL, składającego się z polędwicy i rostbefu, przedzielonych kością w kształcie litery „T”. Na deser Sphinx przygotował Szejk Szejka w trzech wersjach smakowych – klasycznej, którą stanowi mleczny szejk z lodami, owocami i dodatkami, dyniowej oraz krówkowej.
Ofertę uzupełniają sezonowe napoje, wśród których nie mogło zabraknąć rozgrzewających herbat w dwóch odsłonach: malinowej oraz korzenno- cytrusowej. Każda herbata może zostać udekorowana chmurką z waty cukrowej. Na dużych i małych miłośników lemoniady czeka grzana gruszkoniada, czyli lemoniada gruszkowa. Ofertę napojów gorących uzupełnia zimowa kawa o smaku szarlotki lub piernika. Dla osób wybierających napoje zimne, Sphinx przygotował napój na bazie Pepsi Max z nutami korzennymi – Winter Pepsi Max.
Jesień to kulinarne bogactwo – aromatów i smaków. Trudno sobie wyobrazić tę porę roku bez rozgrzewających zup, zapachu grzybów, korzennych przypraw czy gorących herbat, więc nasze sezonowe menu przygotowaliśmy bazując właśnie na tych składnikach. Zapraszamy do wypróbowania naszych najnowszych propozycji – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki, do której należy sieć Sphinx.
O Grupie Sfinks Polska
Zarządza 106 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 68 restauracji Sphinx (segment casual dining), 32 pubami Piwiarnia (segment gastro pubów), 4 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) oraz lokalami Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło i The Burgers. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne tylko w dowozie takie jak The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.
RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE – RAPORT 2023
>> kliknij, aby zapoznać się z ubiegłorocznym wydaniem <<
Źródło: Sfinks Polska
© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione