Jakie lokalizacje w Polsce głównie interesują Best Western? W jakich miastach będą pojawiać się kolejne hotele?
Najbliższe plany związane są z otwarciami w południowej Polsce. To Best Western Hotel Mariacki w Katowicach, wspaniały obiekt w centrum miasta, ulokowany w browarze z lat 30. XX wieku, który otworzymy z końcem maja. Drugim z planowanych na najbliższe tygodnie otwarć jest Rezydencja Gubałówka, BW Premier Collection w Zakopanem – piękne miejsce o czarującym charakterze i wysokich standardach gościnności. Oczywiście, południowa Polska nie jest naszym jedynym obszarem zainteresowania. Interesujemy się głównymi miastami, takimi jak Kraków czy Wrocław, ale szukamy również miejsc z charakterem i ujmującą atmosferą jak np. nasz nowo otwarty Best Western Plus Hotel Podklasztorze w Sulejowie.
Jakie trendy panujące w branży hotelarskiej mogłaby Pani wskazać?
Ogólne trendy zawsze są kombinacją tendencji wśród inwestorów, które dla nas jako sieci, w której każdy hotel jest niezależnie prowadzony i zarządzany, są niezwykle ważne, oraz wśród podróżujących, ostatecznych gości zarówno dla konkretnego obiektu, jak i dla sieci. Dziś kluczowym trendem są rozwiązania mobilne. Choć może nam się to wydawać czymś oczywistym, zmieniły one rynek na ogromna skalę, wpływając na oczekiwania klientów nie tylko w zakresie Wi-Fi w hotelach, ale także w kwestii naszej widoczności i interakcji w mediach społecznościowych, gdzie angażujemy ich nawet, gdy w danym momencie nie podróżują. To także silniki rezerwacyjne, które muszą być proste do nawigacji z rozmaitych typów urządzeń. 20 czy nawet 10 lat temu to był obszar o którym większość hotelarzy nie myślała.
Czy Polska jest dla sieci atrakcyjnym rynkiem?
Oczywiście! Polski rynek wciąż rośnie, w zeszłym roku obserwowaliśmy rosnący popyt w różnych obiektach i miastach. Dzisiejsze prognozy także są optymistyczne. Powiedziałabym, że Polska jest widziana jako dobre miejsce do inwestowania, a także do wizyt zarówno turystycznych, jak i służbowych. Co więcej, w dzisiejszym świecie jest postrzegana jako bezpieczne miejsce ze świetną atmosferą, którą można odczuć w różnych sferach życia – ludzie są otwarci, przyjacielscy, uprzejmi – co sprawia, że rynek jest jeszcze atrakcyjniejszy…
Cały wywiad publikujemy w:
ŚWIAT HOTELI
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO HOTELARZY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: MAJ 2017