Lody rzemieślnicze w Polsce pojawiły się stosunkowo niedawno, z miejsca stając się prawdziwym hitem sprzedażowym. Na fali popularności wszystkiego, co jak najbardziej naturalne, te tworzone na bazie domowej receptury desery szybko znalazły dość duże grono swoich fanów.
Dotychczas tego typu lodowe przysmaki serwowane były niemal wyłącznie w tradycyjnych lodziarniach – czy to lokalach stacjonarnych, czy też wprost z mobilnych punktów sprzedaży. Teraz jednak, za sprawą Wytwórni Lodów Prawdziwych u Lodziarzy sytuacja powinna ulec zmianie:
– Od dłuższego już czasu docierały do nas sygnały płynące ze strony innych podmiotów działających w sektorze gastronomicznym, zainteresowanych sprzedażą u siebie produkowanych przez nas lodów. Ilość podobnych zapytań była tak duża, że w końcu zdecydowaliśmy się na stworzenie oferty współpracy dla biznesu – mówi Maciej Siniło, współwłaściciel trójmiejskiej Wytwórni.
CZASOPISMO SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO BRANŻY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: KWIECIEŃ-MAJ 2017
Oferta ta skierowana jest do właścicieli restauracji, kawiarni, cukierni i innych tego typu punktów, które chciałyby rozszerzyć swoje menu o lody rzemieślnicze.
Zdaniem właścicieli Wytwórni tradycyjne, lodowe desery tworzone wyłącznie z naturalnych składników dostępne w wielu różnych, niespotykanych nigdzie indziej smakach, stanowić będą nie tylko ciekawe uzupełnienie gamy wyrobów serwowanych w danym miejscu, a niekiedy nawet mogą być sposobem na zdobycie nowych klientów.
– A na tym ostatnim zależy nam szczególnie. Po pierwsze, im więcej osób odwiedzi współpracujący z nami punkt, tym większe będzie zadowolenie naszego partnera. W ślad za tym, co oczywiste, iść będą większe zyski, dzięki którym będziemy mogli pozwolić sobie na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój – opisuje z kolei Szymon Odjas z Wytwórni „U Lodziarzy”.
– Dla nas najważniejszy jednak jest trzeci powód: możliwość dotarcia z naszymi lodami do jeszcze szerszego grona konsumentów. Tworzymy desery dokładnie takie, jakie sami chcielibyśmy kupować, jesteśmy niezmiernie dumni z naszych produktów i chcemy, by mógł się nimi cieszyć każdy, kto tego zapragnie – dodaje Szymon Odjas.