Łukasz Błażejewski otwiera kolejne lokale

Udostępnij artykuł
Z końcem kwietnia sieci Frentzza – Pizza & Friends i Meet & Fit powiększyły swoje portfolio. Nowy lokal, który ma format hybrydowy, został otwarty w Sierpcu. Właścicielem sieci jest Łukasz Błażejewski, posiadający także m.in. markę 7 Street – Bar & Grill.

W ramach jednego punktu funkcjonują dwie marki. We wnętrzach lokalu po jednej stronie są elementy wystroju charakterystyczne dla Meet & Fit, natomiast po drugiej dla Frentzza. Znajduje się przy Pl. Kardynała Wyszyńskiego 11 i ma powierzchnię 65 mkw. Będzie działał głównie w kanale delivery. Łukasz Błażejewski zapowiada kolejne otwarcia.

W planach na najbliższe tygodnie mamy uruchomienie dwóch lokali Frentzza – Pizza & Friends w Warszawie – mówi właściciel marek Łukasz Błażejewski.

Łukasz B. Błażejewski w 2005 roku założył firmę doradztwa finansowego „Gold Finance Doradcy Finansowi”. Następnie w 2008 roku stworzył projekt franczyzowy i na bazie tego projektu w 2 markach Gold Finance i Star Finance powstało ponad 50 placówek w całej Polsce. W 2011 sprzedał wszystkie udziały Panu Markowi Jutkiewiczowi znanemu z m.in. branży FMCG. Aktualnie Łukasz Błażejewski zarządza siecią restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej pod marką 7 Street – Bar & Grill, a także siecią punktów gastronomicznych serwujących szybkie dania dla osób aktywnych i zwracających uwagę na to co trafia na ich talerz pod marką Meet & Fit – Slow Food.

RYNEK DOSTAWCÓW HORECA W POLSCE – RAPORT 2021
> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Rynek-Dostawcow-HoReCa-RAPORT-2021.png

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 04.05.2021
Aktualizacja: 04.05.2021