McDonald’s szykuje duże zmiany

Udostępnij artykuł
Sieć zapowiedziała poważne zmiany. Będą dotyczyć składu produktów, z których przygotowywane są popularne kanapki.

Od 2014 marka szuka nowej drogi by wprowadzić zmiany w menu, których oczekują nie tylko klienci, ale będę istotne także w globalnej skali.

W dniu 26 września br. Mc Donald’s w USA ogłosił, że wszystkie klasyczne hamburgery oferowane w restauracjach marki nie będą zawierały sztucznych konserwantów, sztucznych aromatów ani sztucznych barwników. Zmiany dotyczą wszystkich siedmiu klasycznych hamburgerów. Zgodnie z nazwami handlowymi produktów są to: The hamburger, The cheeseburger, The double cheeseburger, The McDouble, The Quarter Pounder with Cheese, The Double Quarter Pounder with Cheese, The Big Mac. Zmiany mają dotknąć wszystkie 14 tysięcy restauracji.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

– Wiemy, że wybory jakościowe są ważne dla naszych klientów. Od zamiany na w 100 procentach świeżą wołowinę w naszych ćwierćfuntowych hamburgerach, gotowanych na zamówienie w większości naszych restauracji, do usuwania sztucznych konserwantów w naszym kurczaku McNuggets, poczyniliśmy znaczące postępy w ewolucji jakości naszej żywności – i ta ostatnia pozytywna zmiana w naszych klasycznych burgerach jest ekscytującą częścią tej historii – powiedział Chris Kempczinski, prezes McDonald’s USA.

Kolejne zobowiązania McDonald’s USA obejmują zrównoważone zaopatrzenie w kawę McCafe do 2020 r. I przejście na jaja bezklatkowe w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie do 2025 r. Do roku 2020 marka w Stanach zobowiązała się również do zaopatrywania w wołowinę tylko u dostawców uczestniczących w programach zrównoważonego rozwoju.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 02.10.2018
Aktualizacja: 03.10.2018