Michał Milowicz o restauracji MiloBar

Udostępnij artykuł

– Od dziecka byłem smakoszem. Zawsze lubiłem podglądać jak moja babcia i mama gotują. Z biegiem czasu, jak już podrosłem, zacząłem odtwarzać moje ulubione dania. Kuchnia zawsze była mi bliska. Zarówno w życiu prywatnym jak i  w zawodowym, kiedy przez lata prowadziłem Klub i restaurację “Maska”, aż w końcu do właśnie powstałego MiloBaru – mówi Michał Milowicz o restauracji MiloBar, stworzonej w kooperacji z Rebel Tang.

Michał Milowicz startuje z restauracją MiloBar
Michał Milowicz startuje z restauracją MiloBar

Długo zastanawiał się Pan nad stworzeniem restauracji?

Wręcz przeciwnie. Gdy tylko dostałem propozycję od Rebel Tang i dowiedziałem  się, jak wygląda struktura działania takiej restauracji, bez wahania przystąpiłem do współpracy. W myśl cytatu ,,Coco jambo i do przodu”, razem z ekspertami od gastronomii, myślę, że  stworzyliśmy smakowite i ponadczasowe menu, dla każdego coś dobrego. Zamierzamy korzystać z wielu nowoczesnych technologii w celu dotarcia do wymagającego klienta.

Czym to wirtualne restauracje?

Żyjemy coraz intensywniej  w czasach online, pandemia jeszcze bardziej nam to uzmysławia i daje inne niż dotychczas wymogi oraz rozwiązania. Dlatego postaraliśmy się, aby potencjalny gość restauracji miał  szansę o wiele szybciej i sprawniej dotrzeć do zamówienia i delektowania, nie wychodząc z domu. Rebel Tang, a wraz z  nim MiloBar daje taką możliwość. Posiada pełne menu, profesjonalnie przygotowujące i wysyłające posiłki, które odpowiadają potrzebom dzisiejszych klientów. Łączy najlepsze praktyki sztuki kulinarnej z innowacyjnymi technologiami, co aktualnie może pomóc i wzbogacić działanie sektora gastronomicznego.

Jakie dania znajdziemy w menu?

W menu znajdują się absolutne klasyki, do których często wracam, ale nie tylko. Dla mięsożerców na przykład, przygotowaliśmy smakowite burgery z siekaną wołowiną, panierowane stripsy o wyjątkowym smaku czy tradycyjnego schabowego  z kością. Pamiętaliśmy również o roślinożercach, na których czeka specjalnie skonfigurowany pyszny wege wrap. Dobierając menu starałem się myśleć o gustach kulinarnych dla szerokiego spektrum konsumentów oraz konsumentek i to w różnych aspektach życiowych potrzeb.

Kto będzie klientem Pana restauracji? Fani “Chłopaki nie płaczą” czy Maty, w którego teledysku ostatnio Pan wystąpił?

Nadrzędnym celem MiloBaru jest, aby smakiem łączyć pokolenia, bez względu na wiek, poczucie humoru, a tym bardziej na opcję polityczną. Aby każdy mógł być smakoszem naszej restauracji. Połączyliśmy w taki sposób tradycyjne polskie dania  z amerykańskimi bestsellerami, aby stworzyć menu, które polecamy  zarówno na domowy seans filmowy, prywatkę, domówkę, czy też  na przerwę podczas firmowej narady.

Jak zamawiać z MiloBaru?

To bardzo proste. Wchodzimy na: Uber Eats, Glovo, Wolt czy Bolt Food, wpisujemy MiloBar i zamawiamy swojego faworyta. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby dania na wynos dojeżdżały do naszych klientów-smakoszy ciepłe i na czas.

Co zamówić jako pierwsze?

Jeżeli miałbym iść moim tropem, to schabowy z kością. Ale też burger i pierogi, ale tak szczerze to wszystko jest pyszne. Tylko zależy  od potrzeby smaku  w danej chwili. Więc zostawmy wybór samym smakoszom.

Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Czy są plany na zwiększenie dostępności MiloBaru? 

Jak najbardziej! Odbiór restauracji ma bardzo pozytywny wydźwięk, dlatego szykujemy otwarcia w innych miastach. Sam proces otwarcia MiloBaru jest dynamiczny i konkretny. Jeżeli jesteś restauratorem i miałbyś ochotę sprzedawać moją kuchnię, zgłoś się do nas. 

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE listopad 2021
>> kliknij, aby zapoznać się z pełnym wydaniem <<

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Milena Kaszuba-Janus

Redaktor naczelna Nowości Gastronomiczne, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z wydawnictwem BROG B2B związana od ponad czterech lat, gdzie od września 2018 pełni funkcję redaktor naczelnej Nowości Gastronomicznych oraz redaktor portalu Horecanet.pl i magazynu Sweets & Coffee. Współorganizuje najważniejsze wydarzenie dla branży gastronomicznej Food Business Forum. Odpowiada za dobór tematów dyskusji oraz podnoszenie jakości wydarzenia pod kątem merytorycznym. Dba także o różnorodność panelistów i prelegentów. Przeprowadziła wywiady m.in. z Karolem Okrasą, Arturem Jarczyńskim czy Andreą Camastrą. Prywatnie szczęśliwa żona, fanka czekolady i dobrej kuchni, miłośniczka zumby, literatury grozy i Justina Timberlake’a.

Opublikowano: 15.02.2022
Aktualizacja: 11.01.2023