Newby Teas o herbatach w ofercie śniadań

Udostępnij artykuł
Badania przeprowadzone przez serwis HRS.com informują, że aż 87 proc. gości hotelowych decyduje się na nocleg ze śniadaniem. Podróżując zarówno prywatnie, jak i służbowo jest to najwygodniejsza opcja dla gościa. Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia – prawidłowo skomponowane daje energię na cały poranek i południe, gdy mierzymy się z codziennymi zadaniami czy wyzwaniami. Czasy kiedy goście musieli zadowolić się słabej jakości pieczywem, szynką i jogurtem odeszły już w zapomnienie. Obecnie mają o wiele wyższe wymagania względem serwowanym posiłków i napoi, często analizując przed swoim przyjazdem, co będą mogli spożyć rano.

Doskonałym dopełnieniem zdrowego i pożywnego hotelowego śniadania będzie najwyższej jakości herbata bądź napar. Tutaj warto pamiętać o rozmaitych gustach: dla jednych śniadaniowym niezbędnikiem będzie czarna herbata Earl Grey z bergamotką, dla innych klasyczna, czysta zielona, a wielbicieli naparów zachwyci pomarańczowy R o o i b o s . Warto zaproponować rozmaite herbaty i napary, aby mieli możliwość wyboru wedle swoich oczekiwań. Newby posiada w swojej ofercie niezwykle eleganckie prezentery na swoje produkty: tak wyeksponowane herbaty i napary znakomicie spełnią także funkcje dekoracyjną i ułatwią dokonanie wyboru podczas porannego posiłku.

Szeroka gama herbat i naparów Newby, dostępnych zarówno w saszetkach, jak i w formie sypanego suszu oraz w torebkach -piramidkach, czy też w postaci niezwykle efektownych chińskich herbat rozkwitających, umożliwia dostosowanie produktu do rodzaju i specyfiki obiektu oraz sposobu świadczonych w nim usług (serwowanie herbaty w pokojach, serwis śniadaniowy, serwis popołudniowy, serwis w ośrodkach i salonach spa, w barach, restauracjach oraz podczas konferencji i różnego rodzaju wydarzeń). Naszym bogatym asortymentem jesteśmy w stanie sprostać najwyższym oczekiwaniom naszych klientów.

Newby jest najbardziej utytułowanym producentem herbaty na świecie. Herbaty i napary Newby zostały uhonorowane kilkadziesiąt razy brytyjską nagrodą Great Taste Awards oraz amerykańską North American Tea Championship. Sekretem Newby jest staranna selekcja najlepszych liści z pierwszych wiosennych zbiorów, które mają najbardziej wyrazisty charakter. Procedura ta jest bardzo rygorystyczna i wymaga wyjątkowych umiejętności. Specjaliści z New¬by mogą poszczycić się w tym zakresie specjalnymi zdolnościami.

Jesteśmy przekonani iż nie¬zapomniany smak produktów Newby spotka się z uznaniem gości w każdym obiekcie, podkreślając jednocześnie styl, klasę i elegancję miejsca serwowania.

Autorką jest Barbara Sotowska
marketing & promotions specialist Newby Teas

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 11.12.2018
Aktualizacja: 11.12.2018