Licencja w lokalizacji standard to koszt 20 tys. zł, natomiast w lokalizacji premium – 30 tys. zł. Pozostałe nakłady zależą od lokalizacji oraz powierzchni punktu sprzedaży i mieszczą się w granicach 80-100 tys. zł.
– Noodle w Pudle to nowoczesny koncept, gdzie orientalne makarony, smażone na woku, serwowane w pięknie zaprojektowanych papierowych pudełkach, przygotowywane są z oryginalnych, świeżych, najwyższej jakości składników. Wszystko dzieje się na oczach klienta, żeby widział co znajdzie się w jego pudle. Noodle w Pudle inspirowane są smakami krajów południowo wschodniej Azji, ale bez wiodącego udziału któregokolwiek z nich, stąd można w nich poczuć nuty i akcenty rozmaitych kuchni tamtego regionu. Noodle w Pudle budowane były tak, aby ułatwić rozwój sieci lokali opartej na franczyzie. Komunikacja marki jest spójna, profesjonalnie przygotowana, wsparta badaniami marketingowymi i prowadzona przez dobre agencje reklamowe – pisze spółka w ofercie franczyzowej.
Wszystkie lokale Noodle w Pudle zlokalizowane są na terenie Warszawy: (na Urysnowie, Mokotowie, Pradze-Północ, Woli oraz wkrótce na Białołęce). W menu tych lokali znajdują się zarówno dania gotowe jak i dania, które klient sam może skomponować z oferowanych składników.