Nowe cheeseburgery Grand Deluxe w MAX Premium Burgers

Udostępnij artykuł
W menu szwedzkiej sieci restauracji królują burgery, a wśród nich największe – Grand Deluxe. W sezonie jesiennym MAX Premium Burgers zaprasza na Grand Deluxe Grilled Onion ‘n’ Cheese.

Nazwa nowej linii burgerów wskazuje na dominujące składniki, a więc cebulę (świeżą i karmelizowaną) oraz oczywiście ser cheddar. Kompozycji smakowej dopełnia ogórek kiszony, musztarda francuska i majonez. Jak zawsze w przypadku MAXa burgery sezonowe występują w różnych wersjach. Oprócz wołowiny, Grilled Onion ‘n’ Cheese jest dostępny także z serem halloumi i rzecz jasna z Delifresh Plant Beef – oryginalnym pomysłem MAXa na porcję białka roślinnego będącą doskonałą alternatywą dla czerwonego mięsa.

Nowym burgerom towarzyszą smakowite przekąski: Serki Mozzarella – chrupiące paluszki nadziewane mozzarellą oraz Frytki Chilli podawane z posiekaną papryczką jalapeño, czerwoną cebulą i sosem serowym.

RYNEK GASTRONOMICZNY W POLSCE RAPORT 2020
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

MAX Burgers stawia sobie za cel, by do roku 2022 co drugi sprzedawany posiłek był w wersji innej niż z czerwonym mięsem. Sieć wzbogaciła swoje Zielone Menu o nowego burgera bezmięsnego – Grand Deluxe Plant Beef Burger z Serem w Sałacie. To oferta przede wszystkim dla tych, którzy szukają solidnej porcji niemięsnego białka, a jednocześnie stroniących od pieczywa. W składzie duża porcja Plant Beef, cheddar, pomidor, czerwona cebula, Sos Oryginalny oraz sałata.

Nowe produkty są dostępne we wszystkich kanałach sprzedaży MAX (w restauracjach, na linii Drive Thru, w zamówieniach online na maxorder.pl) oraz u partnerów prowadzących dostawy.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 28.09.2020
Aktualizacja: 28.09.2020