Nowe opakowania kaw Julius Meinl łączą nowoczesność z wyjątkowym dziedzictwem

Udostępnij artykuł

Stworzyliśmy nowe opakowania dla kultowych produktów w segmencie HoReCa. Zapewniają one świeżość i nowoczesność, a jednocześnie zachowują uwielbiane dla wiedeńskiego dziedzictwa ponad 160-letniej marki.

Julius Meinl nowe opakowanie

Nowa odsłona powstała po ponad 12 miesiącach intensywnych badań i prac projektowych prowadzonych przez zaangażowany zespół ekspertów kawowych, wspierany przez mediolańską agencję projektową Locanda Design.

Aktualizacja obejmuje inspirowane Wiedniem i Włochami produkty Julius Meinl, które reprezentują najwyższą jakość i wiedzę ekspercką oraz ich niepowtarzalny wygląd i odpowiednie kultowe symbole wiedeńskiej kawiarni.

W linii kawy inspirowanej Wiedniem, wyjątkowa historia wiedeńskiej kultury kawiarnianej została wzmocniona symbolicznym odniesieniem do kultowego krzesła Thonet, dzięki czemu każdy produkt jeszcze bardziej przywodzi na myśl wiedeńską tradycje, jednocześnie wykorzystując ducha oryginalnej inspiracji Wiener Werkstätte*.

We współpracy z Locanda Design, opakowania linii kaw inspirowanych Włochami zostały wzbogacone o włoską autentyczność i styl, wykorzystując symboliczne odniesienie do weneckiej gondoli. Palimy kawę we Włoszech od lat 50. XX wieku, a jej włoski styl charakteryzuje się znacznie ciemniejszym paleniem i bardziej intensywnym profilem smakowym w porównaniu z klasycznym paleniem wiedeńskim, które charakteryzuje się zrównoważonym smakiem, delikatnymi nutami czekolady i niską kwasowością.

Christina Meinl, dyrektor zarządzająca Julius Meinl Austria i członek V pokolenia rodziny Meinl wyjaśniła: – Nasz obecny projekt opakowania jest bardzo doceniany przez naszych Klientów na całym świecie, dlatego bardzo chcemy to uszanować i zapewnić, że nasze produkty będą rozpoznawalne i nadal będą odzwierciedlały wyjątkowe dziedzictwo wiedeńskich kawiarni. Zmiany, które wprowadziliśmy, są w dużej mierze ewolucją, a nie rewolucją. Zachowujemy nasze kultowe czerwone, białe i czarne kolory, które są kluczowe dla naszej marki i zachowujemy wyjątkowy i luksusowy wygląd każdego produktu – ale jednocześnie wprowadzamy wyraźne rozróżnienie między naszymi dwiema głównymi liniami inspirowanymi Wiedniem i Włochami, pomagając tym samym Klientom w wyborze produktów.

Działania na rzecz środowiska

Linie super premium i premium Julius Meinl będą teraz również wyposażone w kody QR zapewniające natychmiastowy dostęp do informacji na temat inicjatyw firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju, w tym programu Julius Meinl Generations. To kluczowa inicjatywa firmy mająca na celu wspieranie rodzin i lokalnych społeczności w przekazywaniu kawowego biznesu przyszłym pokoleniom.

W Kolumbii skupiono się na pomocy w zwiększeniu dochodów rolników poprzez produktywność, efektywność produkcji i poprawę jakości kawy. W Ugandzie nacisk kładziony jest na wzmacnianie pozycji rodzin i społeczności lokalnych oraz zakładanie dodatkowych małych firm rodzinnych, aby generować stały dochód przez cały rok.

Inicjatywa ta zostanie rozszerzona na plantatorów w innych krajach pochodzenia kawy, którzy odniosą korzyści z prowadzonych przez nas działań na rzecz utrzymania produkcji kawy wysokiej jakości, wdrażania dobrych praktyk rolniczych oraz budowania silniejszych rodzin i społeczności lokalnych.

Dążąc do tego, aby każda filiżanka kawy była bardziej zrównoważona, opracowaliśmy własną inicjatywę pozyskiwania kawy, która koncentruje się na identyfikowalności jako podstawowym elemencie łańcucha dostaw. Inicjatywa odpowiedzialnej selekcji kawy Julius Meinl ma na celu promowanie zrównoważonego przemysłu kawowego poprzez współpracę z dostawcami w celu przestrzegania wysokich standardów społecznych, środowiskowych i ekonomicznych w ramach naszych łańcuchów dostaw kawy zielonej.

Christina Meinl podsumowała: – Chociaż opakowanie może wyglądać na odświeżone i inne, jedna rzecz, która się nie zmieniła – i nigdy się nie zmieni – to smak i najwyższa jakość kawy, którą nasi Klienci odkryją w środku. Od 1862 roku gromadzimy ludzi z całego świata przy filiżance kawy, a teraz poprzez nasz Program Generations (Pokolenia) i Inicjatywę Responsibly Selected Coffee/(Odpowiedzialnie Wyselekcjonowana Kawa) podejmujemy odpowiedzialne działania, aby zapewnić znaczące chwile dla przyszłych pokoleń.

Dodanie kodów QR zwiększy wartość kawy, umożliwi miłośnikom nie tylko delektowanie się każdą filiżanką kawy, ale również potwierdzi, że pochodzi ona ze zrównoważonych źródeł, co uczyni świat lepszym miejscem.

* Wiener Werkstätte – pracownia rzemieślnicza, założona w 1903 roku przez Josefa Hoffmana oraz Kolomana Mosera. Inspirowana Secesją Wiedeńską, oraz brytyjskim nurtem Arts & Crafts, szczególnie Guild and School of Handicraft Charlesa Ashbee.

Źródło: Julius Meinl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Horecanet

Autor: Horecanet
Opublikowano: 27.04.2023
Aktualizacja: 27.04.2023