– W zeszłym roku wprowadziliśmy do oferty szeroki wybór kaw i deserów, które od razu przypadły do gustu naszym klientom. W trosce o różnorodność naszej oferty, postanowiliśmy rozszerzyć wybór słodkich propozycji o lodowe orzeźwiające desery z prawdziwymi chrupiącymi kawałkami ciastek, migdałów czy wafelka Kit Kat – mówi Marta Skrzypczak, Jr Brand Manager marki KFC.
Krushers to desery na bazie kruszonego lodu dostępne w ofercie w trzech różnych smakach: truskawkowym – z sosem truskawkowym i chrupiącymi kawałkami ciastek waniliowych, Kit Kat – z ciemną czekoladą i pokruszonymi kawałkami wafelka Kit Kat oraz karmelowym – z kawałkami prażonych migdałów w słodkim karmelu.
W ramach działań promocyjnych KFC udostępniło specjalną stronę produktową – www.krushers.kfc.pl. Umożliwia ona użytkownikom wzięcie udziału w zabawie – komponowaniu własnego Krushera i jednoczesnym uwodzeniu wirtualnej partnerki/partnera. Nagrodą dla osób, które właściwie dobiorą składniki napoju, jest e-kupon na ten lodowy napój.
Obecnie w Polsce działa około 110 lokali sieci KFC. Marka zadebiutowała w naszym kraju w 1993 roku, otwierając restaurację w Warszawie. W Europie Środkowo-Wschodniej KFC rozwijana jest przez firmę AmRest Holdings SE. Łącznie spółka prowadzi około 230 restauracji tej marki w sześciu państwach – Polsce, Czechach, Rosji, Bułgarii, Serbii i na Węgrzech.