Nowy produkt w ofercie KFC

Udostępnij artykuł

– W zeszłym roku wprowadziliśmy do oferty szeroki wybór kaw i deserów, które od razu przypadły do gustu naszym klientom. W trosce o różnorodność naszej oferty, postanowiliśmy rozszerzyć wybór słodkich propozycji o lodowe orzeźwiające desery z prawdziwymi chrupiącymi kawałkami ciastek, migdałów czy wafelka Kit Kat – mówi Marta Skrzypczak, Jr Brand Manager marki KFC.

Krushers to desery na bazie kruszonego lodu dostępne w ofercie w trzech różnych smakach: truskawkowym – z sosem truskawkowym i chrupiącymi kawałkami ciastek waniliowych, Kit Kat – z ciemną czekoladą i pokruszonymi kawałkami wafelka Kit Kat oraz karmelowym – z kawałkami prażonych migdałów w słodkim karmelu.

W ramach działań promocyjnych KFC udostępniło specjalną stronę produktową – www.krushers.kfc.pl. Umożliwia ona użytkownikom wzięcie udziału w zabawie – komponowaniu własnego Krushera i jednoczesnym uwodzeniu wirtualnej partnerki/partnera. Nagrodą dla osób, które właściwie dobiorą składniki napoju, jest e-kupon na ten lodowy napój.

Obecnie w Polsce działa około 110 lokali sieci KFC. Marka zadebiutowała w naszym kraju w 1993 roku, otwierając restaurację w Warszawie. W Europie Środkowo-Wschodniej KFC rozwijana jest przez firmę AmRest Holdings SE. Łącznie spółka prowadzi około 230 restauracji tej marki w sześciu państwach – Polsce, Czechach, Rosji, Bułgarii, Serbii i na Węgrzech.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 23.06.2010
Aktualizacja: 23.06.2010