Dodatkowo, w wybranych lokalach w różne dni miesiąca, począwszy od 1 czerwca, odbędą się zajęcia z animatorami, w trakcie których każde dziecko będzie mogło m.in. własnoręcznie wykonać z filcu bohatera Sphinxa – Lampusia.
„Mała Pychotka”, czyli gratisowy deser dodawany do dania głównego z Kids Menu, to lody o dowolnie wybranym smaku, z bitą śmietaną, kruchymi rurkami i czekoladowymi drażami. W wielu restauracjach sieci zaplanowano także dodatkowe atrakcje w postaci zabaw kreatywnych. Najmłodsi goście będą mogli uczestniczyć w warsztatach, podczas których przygotują m.in. swojego Lampusia z filcu, czyli maskotkę sieci Sphinx. Gotową zabawkę dzieci będą mogły następnie zabrać ze sobą do domu na pamiątkę. Przewidziano także dodatkowe rozrywki, np. malowanie twarzy, skręcanie zwierzaków z balonów, wykonywanie tatuaży wodnych, przygotowanie kukiełek z papieru i wielu innych plastyczno-technicznych prac.
CZASOPISMO SWEETS & COFFEE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE I NOWOCZESNE CZASOPISMO BRANŻY
!!! ZAWSZE BEZPŁATNY DOSTĘP DO PEŁNEGO WYDANIA !!!
link do aktualnego numeru: KWIECIEŃ-MAJ 2017
– Nasze restauracje tworzymy także z myślą o dzieciach. Zależy nam, by mogły u nas czuć się przyjemnie. Specjalnie przygotowane menu, kąciki zabaw, bohater dziecięcy Lampuś i wiele ciekawych wydarzeń sezonowych to nasze pomysły na stworzenie miejsca przyjaznego najmłodszym. W tym roku z okazji Dnia Dziecka przygotowaliśmy niezwykłe atrakcje. Mamy nadzieję, że dzięki wspólnej zabawie będą mogli miło spędzić czas w naszych restauracjach, a rodzice cieszyć się chwilą dla siebie – mówi Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.
Sfinks Polska zarządza 110 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 94 restauracji Sphinx (segment casual dining), 13 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i dwoma restauracjami Wook (segment casual dining), a także kultowym pubem Bolek w Warszawie. Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.