Profitroom powalczy o tytuł Supplier of the Year FPH 2018

Udostępnij artykuł
Oferta i prezentacja firmy Profitroom, dostarczającej hotelom i apartamentom rozwiązania wspierające sprzedaż rezerwacji, będzie oceniana przez kilkudziesięciu kupców podczas spotkań Business Speed Dating, odbywających się w ramach XIII Forum Profit Hotel 2018. Tegoroczna edycja odbędzie się już 12 grudnia w Warsaw Marriott Hotel.

Profitroom działa na rynku technologicznym już od 2008 roku. Przygoda firmy z branżą hotelarską zaczęła się od stworzenia silnika rezerwacyjnego Profitroom Booking Engine, który jest obecnie najbardziej efektywnym narzędziem na rynku umożliwiającym przyjmowanie rezerwacji bezpośrednio na stronie www. Aktualnie rozwiązania technologiczne Profitroom znajdują się w kompleksowym i intuicyjnym narzędziu Profitroom Suite. Składa się – oprócz Booking Engine – również z Channel Managera oraz CRMa, który pomaga w koordynowaniu hotelowego marketingu i sprzedaży.

W swojej działalności firma jest również agencją marketingową, która dzięki specjalizacji w hotelarstwie lepiej rozumie model biznesowy hoteli i apartamentów. Doradza i tworzy konwertujące kampanie marketingowe w internecie.

Więcej rezerwacji jest również ściśle powiązane z „opakowaniem” produktu. Dlatego Profitroom projektuje strony internetowe, które oprócz zachwycającego designu powodują wzrost rezerwacji bezpośrednich.

W konkursie Supplier of the Year Forum Profit Hotel 2018 biorą udział firmy – dostawcy produktów, urządzeń, sprzętu, technologii i usług dla sektora HoReCa, które zgłosiły i opłaciły swój udział w XIII Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel 2018 jako Sponsor lub Wystawca, albo wykupiły Kartę Wstępu – Business i będą prezentowały swoją ofertę podczas spotkań Business Speed Dating organizowanych w ramach wydarzenia. Trzech, równorzędnych zwycięzców konkursu wybiera jury złożone z „kupców” uczestniczących w tegorocznej edycji Business Speed Dating. Laury dla najlepszych Dostawców Roku wręczone zostaną podczas wieczornej Gali na zakończenie XIII Forum Profit Hotel 2018.

WWW.PROFITHOTEL.PL

Organizatorem jest BROG B2B – media efektywnej komunikacji – wydawca czasopism: Świat HoteliNowości GastronomiczneSweets & CoffeeStacja Benzynowa & Convenience Store; portali: www.horecanet.pl, www.petrolnet.pl, oraz organizator Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum, Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee, a także Forum Rynku Stacji Paliw PetroTrend.

Kontakt z Organizatorem
BROG B2B

Zbigniew Pąk
dyrektor sprzedaży
664 463 083, 22 290 66 11
z.pak@brogb2b.pl

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 06.12.2018
Aktualizacja: 07.12.2018