Radisson Blu Resort powstanie w Międzywodziu

Udostępnij artykuł

Radisson Hotel Group rozszerza swoją obecność na Wybrzeżu Bałtyckim wraz z podpisaniem umowy na otwarcie Radisson Blu Resort, Międzywodzie. Po uruchomieniu – pod koniec 2024 roku – nowo wybudowany nadmorski ośrodek wypoczynkowy będzie 10. hotelem marki w kraju. Inwestorem jest Sea Invest.

Radisson Blu Resort Międzywodzie
Radisson Blu Resort Międzywodzie

Położony 300 metrów od plaży. Obiekt będzie oferował 226 apartamentów. Od tych z jedną sypialnią o powierzchni 38-40 mkw po apartamenty superior o powierzchni 70 mkw. Wszystkie apartamenty będą wyposażone w aneks kuchenny, oddzielną sypialnię, duży balkon i okno z widokiem na otaczającą zieleń. Wzniesiony w dwóch półkolach z kaskadowymi tarasami na końcach i to właśnie ta architektura sprawi, że nieruchomość będzie się wyróżniać. Ośrodek posiada dwa baseny, strefę wellness i siłownię. Strefę dla dzieci, trzy restauracje, dwa bary i dużym garaż, które wzbogacą doznania wynikające z pobytu. Mając na uwadze zrównoważony rozwój, hotel będzie wyposażony w pompy ciepła i kolektory słoneczne w celu zmniejszenia zużycia energii. Dla gości dostępne będą rowery zwykłe i elektryczne.

Międzywodzie to przytulna nadmorska miejscowość. Położona pomiędzy Zalewem Kamieńskim a Morzem Bałtyckim na wyspie Wolin, z atrakcyjnymi białymi plażami i spokojną przyrodą. Do miasta można łatwo dojechać samochodem nową drogą ekspresową S3, łączącą je z oddalonym o 66 km lotniskiem Szczecin-Goleniów. Dołączenie do grupy hotelu Radisson Blu Resort, Międzywodzie zwiększa łączną liczbę hoteli działających i rozwijających się w Polsce do 19. Poza tym także rozszerza coraz bardziej popularną ofertę ośrodków wypoczynkowych Radisson Hotel Group w kraju.

Radisson Blu Resort w 2024 r.

ŚWIAT HOTELI – LISTOPAD-GRUDZIEŃ 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Radisson Blu, jako największa marka wyższej klasy w Europie[1], jest pionierem w polskim segmencie rekreacyjnym. Mamy udokumentowane osiągnięcia na całym Wybrzeżu Bałtyckim i w różnych górskich miejscach wypoczynkowych. Dzięki Radisson Blu Resort, Międzywodzie, umacniamy naszą pozycję lidera. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Sea Invest i dziękujemy im za zaufanie do naszych marek i naszej firmymówi Valerie Schuermans, wiceprezes ds. rozwoju biznesu na Europę Środkową i Zachodnią w Radisson Hotel Group.

Jesteśmy dumni i podekscytowani, że nasz projekt i biznesplan inwestycji w Międzywodziu okazał się równie interesujący dla tak rozpoznawalnej i ekskluzywnej marki jak Radisson Blu. Połączenie naszego doświadczenia jako krajowych inwestorów z know-how międzynarodowej sieci hotelowej pozwoli nam stworzyć wyjątkowe miejsce. Znacząco podnoszące rangę Międzywodzia w gronie wybieranych miejsc turystycznych w tej części wybrzeża, które przyciąga gości nie tylko z Polski, ale również z pobliskich Niemiec. Jesteśmy pewni, że to dopiero pierwszy krok w naszej współpracy i już wkrótce ustalimy kolejną wspólną inwestycję w innej bardzo atrakcyjnej nadbałtyckiej lokalizacjimówi Marek Kocwa i Marcin Gabryjelski z Sea Invest.

[1]źródło: MKG Ranking 2021

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 22.02.2022
Aktualizacja: 11.01.2023