Segafredo otwiera nową siedzibę i szkołę baristyczną

Udostępnij artykuł
Jutro, 27 września, w budynku Adgar Park West w Warszawie, zostanie otwarta nowa siedziba Segafredo Zanetti, w której jednocześnie będzie działała szkoła baristyczna Coffee Art Masters. Od godziny 14 goście będą mogli udać się w fascynującą podróż po świecie kawy i przekonać się, że jest ona nieodłącznym elementem naszego życia.

Celem imprezy jest zaprezentowanie nowej siedziby Segafredo Zanetti, który łączy w sobie przestrzeń wystawową, kawiarnię oraz szkołę baristów. Ponadto, będzie można zapoznać się z szeroką ofertą firmy, obejmującą zarówno kawę, herbatę, czekoladę oraz profesjonalne ekspresy ciśnieniowe.

Szkoła Coffee Art Masters została założona, aby dzięki wiedzy i umiejętności uczących w niej trenerów baristów popularyzować sztukę serwowania kawy. Jej zaletą jest elastyczna formuła kursów, a hasłem przewodnim – szkolenia w dobrych rytmach i klimatach. Zamiast sztywnego grafiku, szkoła oferuje możliwość wyboru terminu i ścieżki tematycznej szkoleń – jak Barista Skills, Latte Art Skills, Coffee Sensory Skills oraz Alternative Coffee Brewing.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE – WRZESIEŃ 2018
> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <

Podczas wydarzenia nie zabraknie także atrakcji: goście będą mogli skosztować wyśmienitych dań skomponowanych na bazie kawy oraz samodzielnie przygotować czekoladowo-kawowy deser. Na stanowiskach VR będzie można zanurzyć się w wirtualnym świecie – doświadczyć podróży do głębin morskich, czy przejażdżki rollercoasterem. Master Barista Christian Tirro zadba o jakość podawanych napojów, czarując gości swoim umiejętnościami podczas specjalnego pokazu baristycznego. Dobry nastrój będzie można uwiecznić na zdjęciach z fotobudki.

Segafredo Zanetti Poland – ikona włoskiej kawy w Polsce, w dynamicznym rozwoju rynku gastronomicznego dba o najwyższą jakość swoich produktów i usług – jakość premium. W Polsce swoją działalność rozpoczęła w 2002 roku. Jest  jedną ze spółek córek międzynarodowego koncernu Massimo Zanetti Beverage Group MZBG, od trzech lat notowanego na giełdzie w Mediolanie. Działalność w Polsce obejmuje zarówno produkcję, jak i import towarów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu firma współpracuje ze zróżnicowaną grupą kontrahentów – od hoteli, przez restauracje, po kawiarnie.

Więcej informacji w załączniku oraz na stronie www.segafredo.pl

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 26.09.2018
Aktualizacja: 26.09.2018