Selgros Cash&Carry z certyfikatem

Udostępnij artykuł

Poznań, Białystok, Gdańsk, Wrocław-Długołęka, Radom oraz Warszawa-Połczyńska – przeprowadzony w tych sześciu halach audyt potwierdził wprowadzenie w nich Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności według wymagań normy: ISO 22 000:2005. Oznacza to, że wartości od zawsze przestrzegane w Selgros Cash&Carry związane ze spełnianiem oczekiwań klientów i partnerów handlowych oraz najwyższych wymagań dotyczących jakości i bezpieczeństwa żywności, uzyskały teraz oficjalne potwierdzenie.

NOWOŚCI GASTRONOMICZNE
NAJBARDZIEJ PRAKTYCZNE, NOWOCZESNE
I NIEZALEŻNE CZASOPISMO RESTAURATORÓW

link do aktualnego numeru
MAJ 2018

– W Selgros Cash&Carry naszym priorytetem od zawsze jest zapewnienie jakości
i bezpieczeństwa żywności. Współpracujemy wyłącznie ze sprawdzonymi i dokładnie zweryfikowanymi dostawcami, kontrolujemy otrzymywane od nich produkty od momentu przyjęcia, poprzez przechowywanie, aż do zakupu. Dlatego nasi klienci mogą mieć pewność, że wybrane przez nich produkty są najwyższej jakości. Uzyskanie certyfikatu ISO 22000 to dla nas nie tylko potwierdzenie spełnienia wymagań normy, ale również dowód na to, że podejmowane przez naszą firmę działania, mające na celu konsekwentne podwyższanie bezpieczeństwa żywności są skuteczne – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet i Selgros Cash&Carry.

Przyznanie certyfikatu kolejnym sześciu halom Selgros Cash&Carry, w których wprowadzono System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności to dobra wiadomość przede wszystkim dla klientów. System określa bowiem warunki oraz wymagania dotyczące bezpieczeństwa żywności, takie jak wprowadzenie środków kontroli w całym łańcuchu dostaw, usystematyzowanie działań związanych z produkcją, usprawnienie współpracy ze wszystkimi ogniwami (partnerami) łańcucha żywnościowego oraz komunikacji wewnętrznej.
 

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 14.06.2018
Aktualizacja: 14.06.2018