W ramach cyklu spotkań zespołów roboczych LSI Software i GIP został stworzony plan działań ukierunkowanych na umocnienie pozycji marek GIP na polskim rynku. Jego kluczowymi elementami są rozszerzenie integracji rozwiązań GIP z innymi produktami z obszaru nowych technologii, zwiększenie zespołu handlowego GIP i rozwinięcie komunikacji marketingowej marek RH2 i automatyka hotelowa online. Równolegle są prowadzone działania wstępne do wprowadzenia wybranych rozwiązań GIP na rynki zagraniczne. Rozpoczęto tłumaczenie programu na język czeski i dostosowywanie rozwiązań fiskalnych do lokalnych przepisów.
Jak deklaruje Maciej Guzowski, prezes GIP oprócz codziennych działań, zaczęliśmy prace nad integracją rozwiązań GIP z produktami pozostałych spółek grupy, co zwiększy grono potencjalnych klientów naszej firmy. Przy wykorzystaniu zasobów kadrowych LSI, startuje także projekt przystosowania naszych rozwiązań wymagań wybranych rynków europejskich. I wreszcie zaczynamy szkolenia – pracownicy działów handlowych i marketingu pozostałych spółek grupy uczą się naszych produktów, aby móc oferować je swoim klientom. Cieszę się, że działania w różnych obszarach nabrały impetu.
Jakie będzie miejsce GIP w grupie LSI? Grzegorz Siewiera, przewodniczący rady nadzorczej LSI Software tak się odnosi do tego pytania: Kluczem do sukcesu grupy kapitałowej jest dla mnie korzystanie z efektów synergii przy jednoczesnym poszanowaniu odrębności poszczególnych spółek. Dlatego równolegle rozwijamy spółkę LSI z grupą produktów POSitive, spółkę Softech ze sztandarową marką Gastro, czeską spółkę LSI i obecnie także GIP z jej ofertą. Ta strategia sprawdza się w naszej grupie od lat.