W ramach umowy, Grupa Orbis i AccorHotels otrzymały tytuł Oficjalnego Partnera Superligi, a hotele ibis, Mercure oraz Novotel – Oficjalnego Hotelu Superligi. Podczas rozgrywek, w siedmiu miastach Polski – Gdańsku, Kielcach, Opolu, Szczecinie, Warszawie, Zabrzu i Piotrkowie Trybunalskim, hotele ibis, Mercure i Novotel będą gościć zawodników, trenerów i osoby związane z organizacją meczów, a marki hoteli będą widoczne w obiektach sportowych.
– Należy podkreślić ważną funkcję społeczną piłki ręcznej jako dyscypliny sportowej. Działalność klubów Superligi niesie ze sobą szereg pozytywnych cech i prawdziwych emocji, których transfer może znacząco wzmocnić emocjonalną wartość marek Partnera – zauważa Łukasz Gontarek, prezes zarządu Superligi.
Rozgrywki PGNiG Superligi są transmitowane 11 razy w ciągu miesiąca przez jeden z kanałów sportowych, co gwarantuje dotarcie do kilku milionów kibiców, a to z kolei przekłada się na konkretną wartość reklamową, czyli jeden z ważniejszych benefitów dla Partnera.
– Dla Grupy Orbis i AccorHotels w Polsce to ważny moment: wiemy, że angażujemy się w przedsięwzięcie istotne nie tylko dla sportu, ale też oczekiwane przez społeczeństwo. Rosnące na przestrzeni lat zainteresowanie tą dyscypliną sportu jest imponujące. Warto również zauważyć, że historia piłki ręcznej w Polsce rozpoczęła się w 1918 roku, a w 1920 powstało Polskie Biuro Podróży Orbis. To niemal równolatki. Historia ciekawie nas połączyła. – mówi Joanna Świerkosz, zastępca dyrektora marketingu, jakości i programów lojalnościowych Grupy Orbis.