System POSitive w lokalach sieci Freshpoint

Udostępnij artykuł

Jak informuje firma, w każdym lokalu zainstalowany został system POSitive Restaurant, a w centrali sieci – POSitive Management Center umożliwiający zarządzanie warunkami sprzedaży (wprowadzeniem cenników, promocji i receptur produktów) oraz zapewniający dostęp do raportów i zestawień ułatwiających podejmowanie decyzji zarówno o charakterze operacyjnym, jak i strategicznym.

Obecnie sieć Freshpoint obejmuje pięć restauracji – w Warszawie i we Wrocławiu. Lokale specjalizują się w sprzedaży kanapek. Jak ostatnio informowaliśmy, spółka AmRest (do której należał Freshpoint) sprzedała udziały tej sieci Monice Czyż, pełniącej dotychczas obowiązki menedżera tej marki. Jest to wynikiem restrukturyzacji sieci restauracji marek własnych AmRestu (Rodeo Drive i Freshpoint).

Notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie LSI Software SA jest producentem oprogramowania dla sektorów detalicznego (retail) i gastronomiczno-hotelarskiego (hospitality). Oferta firmy obejmuje oprogramowanie, usługi konsultacyjne, usługi wdrożeniowe, serwis, a także dostawy specjalistycznych rozwiązań sprzętowych. Firma dostarcza swoje produkty do takich sieci, jak m.in. Sphinx, Chłopskie Jadło, Wook, Da Grasso, Dominium, Green Way, North Fish, W Biegu Cafe oraz Pijalnie Czekolady Wedla.

 

Opublikowano: 22.06.2010
Aktualizacja: 22.06.2010