Transgourmet i Selgros Cash & Carry wspierają gastronomię

Udostępnij artykuł
Firmy inaugurują program RESTART 2.0, który jest rozwinięciem pakietu wsparcia dla restauratorów uruchomionego w 2020 roku. W ten sposób marki intensyfikują swoje działania mające na celu pomoc branży gastronomicznej.

RESTART 2.0 obejmuje, m.in.: szeroką ofertę rabatową dopasowaną do indywidualnych potrzeb każdego biznesu. Wsparcie marketingowe oraz merytoryczne, a także praktyczne szkolenia. Pierwsze w tym roku szkolenie organizowane w Instytucie Kulinarnym Transgourmet wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego udostępniono za darmo na kanale YouTube Instytutu Kulinarnego Transgourmet. Jest poświęcone pracy z food costem oraz możliwościom wykorzystania potencjału zamówień na wynos i wirtualnych restauracji.

Program RESTART 2.0 ogłoszono podczas konferencji online Made For Restaurant – edycja FIGHTERS, której Transgourmet i Selgros są partnerami strategicznymi. W trakcie konferencji można było się dowiedzieć m.in.: o dotychczasowych działaniach pomocowych zrealizowanych przez firmę oraz o tym czym jest pakiet RESTART 2.0. Program ten przygotowano specjalnie dla restauratorów i przedsiębiorców z branży HoReCa. Jest dopasowany do ich indywidualnych potrzeb w aktualnych czasach. Zawiera m.in.: specjalną ofertę rabatową, wsparcie marketingowe, a także praktyczne szkolenia i wsparcie merytoryczne.

W trudnej sytuacji, w jakiej znalazła się branża gastronomiczna, czujemy się odpowiedzialni za biznesy naszych Klientów. Wierzymy, że wsparcie i pełna zrozumienia współpraca na partnerskich zasadach będą miały wpływ na ożywienie rynku HoReCa. W odpowiedzi na potrzeby branży przygotowaliśmy program RESTART 2.0, którego zeszłoroczna edycja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem. RESTART 2.0 jest uszyty na miarę aktualnych potrzeb przedsiębiorców z branży HoReCa. Obejmuje wszechstronne wsparcie począwszy od pakietu rabatów, po działania marketingowe czy wsparcie merytorycznekomentuje Marcin Dera, dyrektor sprzedaży ds. gastronomii Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.

ŚWIAT HOTELI – KWIECIEŃ 2021
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<
Transgourmet i Selgros kontynuują cykl eksperckich szkoleń dla branży HoReCa

Jedną z form wsparcia merytorycznego jest cykl szkoleń odbywających się w Instytucie Kulinarnym Transgourmet. Organizowanych we współpracy z ekspertami z Akademii Leona Koźmińskiego. Najnowsze szkolenie, które zostalo udostępnione na kanale YouTube Instytutu Kulinarnego składa się z części: teoretycznej i praktycznej. Bartosz Peter, ekspert kulinarny Instytutu Transgourmet mówił, o tym jak świadomie przygotowywać dania z wykorzystaniem całego produktu. Na tapecie znalazł się drób i street foodowe dania bazujące na kurczaku. Bartosz Peter pokazał także, jak modyfikować wysokość food costu i marży danej potrawy i elastycznie pracować z tymi wskaźnikami.

Drugą część szkolenia poprowadził Stanisław Magdij. Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego przedstawił m.in. rynek tzw. wynosów w Polsce w czasach pandemii koronawirusa. Opowiedział także o koncepcji dark kitchen, czyli wirtualnych restauracji nastawionych wyłącznie na realizację zamówień na wynos.

Cała branża HoReCa z dnia na dzień zatrzymała się stając przed ogromnym wyzwaniem przetrwania w czasie pandemii.​ Rozporządzenia covidowe nie dały restauratorom zbyt wielu możliwości ograniczając działalność do sprzedaży na wynos, co sprawiło iż wszyscy zaczęli podejmować próby zdobycia jak największej części tego rynku. Wykorzystanie nowych technologii oraz optymalizacja kosztów, jakie daje wirtualna restauracja jest jednym ze sposób na przetrwanie i rozwój biznesu gastronomicznego – mówi Stanisław Magdij, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego.

Cykl szkoleń w organizowanych przez Instytut Kulinarny Transgourmet we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego ma na celu wymianę wiedzy i wsparcie merytoryczne przedsiębiorców z branży HoReCa. Pierwsze szkolenie odbyło się we wrześniu 2020 roku. Tematyka obejmuje aktualne zagadnienia takie jak: zarządzanie procesem zakupów, elementy HR w gastronomii czy zarządzanie kosztami oraz praktyczne wskazówki i rozwiązania dotyczące modyfikacji menu pod kątem oferty na wynos czy pracą z food costem poszczególnych pozycji. Cieszące się dużym zainteresowaniem szkolenia dostępne są za darmo, na kanale YouTube Instytutu Kulinarnego Transgourmet.

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału jest zabronione.

Karolina Stępniak

Redaktor naczelna Świat Hoteli, redaktor Horecanet.pl, Sweets & Coffee, współorganizatorka Forum Rynku Hotelarskiego PROFIT HOTEL®, dyrektor wydawnicza, współwłaścicielka BROG B2B. Absolwentka wydziału dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie. Doświadczenie zdobywała w takich pismach jak Gazeta Wyborcza i Życie Warszawy. Z firmą BROG Media (później BROG Marketing i BROG B2B) związana od grudnia 2010 roku. Początkowo jako dziennikarz w czasopismach Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne oraz portalu Horecanet.pl. Od lutego 2013 pełni funkcję redaktor naczelnej Świata Hoteli, a od stycznia 2018 roku dyrektor wydawniczej i współwłaścicielki wydawnictwa BROG B2B. Jest również współorganizatorką Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel, a także odpowiedzialna za tworzenie portalu Horecanet.pl oraz współorganizację Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum i Forum Rynku Kawiarni, Cukierni, Lodziarni, Piekarni Sweets & Coffee. Jest także wykładowczynią i członkinią Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Interesuje się polskim rynkiem hotelarskim i gastronomicznym. Prywatnie uwielbia sport, w szczególności bieganie, poza tym dobrą kuchnię i polskie kino. Szczęśliwa partnerka i mama Łucji.

Opublikowano: 03.05.2021
Aktualizacja: 03.05.2021