Warszawski Renaissance ponownie najlepiej oceniony przez gości w gastronomii

Udostępnij artykuł

Renaissance Warsaw Airport Hotel już po raz drugi w tym roku znalazł się na pierwszym miejscu wśród wszystkich hoteli tej marki w krajach położonych w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce (EMEA) pod względem zadowolenia gości z gastronomii hotelowej. Z kolei na szóstym miejscu – w rankingu sieci Marriott – uplasował się warszawski hotel Courtyard. Oba hotele należą do grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.

Ocena przyznana przez gości to przede wszystkim docenienie pracy całego zespołu restauracji Challenge ’32. Na czele z Andrzejem Brykiem, szefem kuchni Renaissance Warsaw Airport Hotel. Natomiast wyróżnienie Courtyard Warsaw Airport Hotel to zasługa załogi pod kierownictwem szefa kuchni, Piotra Laseckiego. Ranking dotyczył oceny wystawionej przez gości w marcu br.

Dziękujemy za tak wspaniałe opinie i nieśmiało możemy przyznać, że wyjątkowe miejsca tworzą wyjątkowi ludzie. Kucharze, a także serwis kelnerski z zespołu restauracji Challenge ‘32 i hotelu Courtyard każdego dnia starają się udowodnić, że pasja wkładana w to, co się robi, jest najważniejszym elementem sukcesu. I sukces ten, jak widać goście znajdują w naszych hotelach. Dziękuję zarówno zespołowi Renaissance, jak i Courtyard za wspaniale wykonaną codzienną pracę, która po raz kolejny została doceniona przez naszych gości podkreśla Artur Derela, dyrektor generalny Renaissance Warsaw Airport Hotel.

ŚWIAT HOTELI – MARZEC-KWIECIEŃ 2022
>> kliknij, aby się zapoznać się z pełnym wydaniem <<

Świat Hoteli marzec-kwiecień 2022

© BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Dalsze rozpowszechnianie powyższego materiału zabronione.

Opublikowano: 14.04.2022
Aktualizacja: 19.01.2023